RCS&RDS și calitatea serviciului: plătești azi, îți instalăm cablu când vrem noi

În România anului 2011, să-ți pui internet sau cablu este ceva similar cu montarea telefonului fix pe vremea lui Ceaușescu. Când ați încercat ultima oară să vă instalați cablu și internet la un operator și după câte zile ce-i de la compania pentru care ați optat a venit pentru a vă face montajul? Mai exact, cât a durat toată treaba? O cititoare VerticalNews ne-a sesizat lipsa de profesionalism a celor de la RCS&RDS, în condițiile în care compania lui Zoltan Teszary este singura care are posibilitatea să ofere servicii de cablu și internet în zonă. Andreea G. a semnat pe 15 septembrie un contract cu cei de la RDS pentru servicii de cablu și net. A semnat contractul, i s-a spus că va dura maximum 15 zile lucrătoare și nici până în prezent compania nu și-a  respectat clauzele contractuale, deși cititoarea noastră le-a dat mai multe telefoane. O echipă de la RDS și-a făcut apariția în urmă cu o zi, însă i-a transmis că vor instala doar cablu, pentru internet va veni, într-o altă zi, o altă echipă. A refuzat să accepte serviciile lor, mai ales că nu i-au dat o dată precisă, iar conexiunea la internet era mult mai importantă decât cablul TV. Le-a făcut o sesizare la serviciul cu clienții însă, după numeroase telefoane și nervi, a aflat că instalarea internetului nu este posibilă întrucât decodorul nu este pe stoc. ”Când va veni decodorul, va veni și echipa să-mi monteze internetul. Însă, nu mi-au dat o dată specifică”, ne-a scris cititoarea.

În viziunea celor de la RCS&RDS problema este tot la client. Când Andreea G. le-a vorbit de rezilierea contractului, i s-a reproșat că n-a citit bine documentul, unde este specificat că trebuie să aștepte 60 de zile (două luni) până la instalarea netului și a cablului. A picat deci și rezilierea. Nesimțirea a fost și mai mare când, la 15 minute după discuția cu cei de la relații cu clienții, o altă persoană din RDS a sunat-o pentru a stabili întâlnirea pentru montarea cablului. Doar atât. Netul la Sfântu Așteaptă!

Tu ai probleme cu RCS&RDS?

Despre alte măgării ale furnizorilor de servicii din telecom poți citi AICI și AICI.

7 Comentarii la “RCS&RDS și calitatea serviciului: plătești azi, îți instalăm cablu când vrem noi”

  1. Traian Gomoescu says:

    Am patit ceva similar anul trecut. Am facut plangere la Protectia Consumatorului si am reusit sa-i fac sa inteleaga ca eu sunt stapanul pe banii mei. Apelati la autoritati.

  2. Katinka says:

    Problema nu este ca astia de la PCS fac nazuri si abuzuri. Toti sunt asa. Au impartit zonele intre ei si au facut monopol. Daca nu iei servicii de la ei, nu ai de la concurenta ca aia nu intra acolo. Este o nebunie

  3. Nitu Magdalena says:

    Eu am necazuri mari cu Akta. O companie mica, in nordul capitalei, care am inetels a fost cumparata de romtelecom. acum au oprit cablu ca trebuie sa semnez un alt contract cu digi sau cum naiba se cheama. Nu am timp sa ma interesez, au un numar de telefon, dar la care nu raspunde nimeni. Niste nesimtiti. Ce sa fac?

  4. Trebunu says:

    Mai, astia de la RCS sunt nesimtiti si in razboiul cu Antenele. Nu mai dau gsptv, desi sunt obligati. Ar trebui interzisi ei, nesimtitii

  5. sebastian says:

    RCS si-a dovedit limita si in cazul proiectului Zece TV. radu Moraru, marele ziarist pus sa contruiasca un mare post tv, a pus-o pe butuci. ZceTv e pe duca. HAHAHA

  6. Relu Preoteasa says:

    Care sunt cele mai nasoale firme de asemenea servicii? UPS si RCS

  7. Luana says:

    sa le dam foc la sedii!

Adaugă comentariul tău:

Mesaj:

Promovează dreptatea!