Pegas a făcut prima livrare din România în miez de noapte unui client în campania de Black Friday

Atelierele Pegas au început campania de Black Friday imediat după miezul nopții de 17 noiembrie 2017, înregistrând un trafic record pe website. Printre primele comenzi a fost și cea a unui bucureștean care a primit bicicleta acasă, gata montantă, la ora 02:45 AM. Astfel, Pegas a reușit o premieră în România, prima comandă livrată în timp record, de doar două ore și 30 de minute.

“Black Friday este o campanie de vânzări și de imagine în același timp pentru orice brand care acceptă provocarea. Anul acesta, am ales comunicarea în timp real pe pagina de Facebook a Bicicletelor Pegas tocmai pentru a facilita legătura dintre noi și public. Și pentru că fiecare client este considerat prieten Pegas, încercăm pe cât posibil să oferim acest wow care ne caracterizează de când am readus brandul pe piață”, explică Alexandru Manda, co-fondator Atelierele Pegas.

Astfel, prima comandă livrată în miez de noapte unui client în campania de Black Friday a fost înregistrată la 00.15, trimisă spre procesare la 01.30 la unul dintre atelierele Pegas din București, unde imediat a început ansamblarea. În medie, ansamblarea unei biciclete de tip Pegas Strada Mini ca cea livrată durează aproximativ 30 de minute.

“Dacă prietenii Pegas au luat cu asalt websiteul nostru pentru a profita de re-ducerile de preț pe care le-am pregătit pentru campanie, am decis să îi și bucurăm cu livrarea în regim de urgență cu produsul. Nu-i prima dată când echipa Pegas livrează un produs destinatarului, dar este pentru prima dată când ne mobilizăm să eficientizăm fluxul de comenzi online și livrăm în miez de noap-te,” povestește despre experiență Alexandru Manda.

Pentru campania de Black Friday a bicicletelor Pegas, ideile, conceptul și imple-mentarea au fost făcute cu ajutorul agenției de digital Incognito Concept.

De Black Friday, în perioada 17-30 noiembrie 2017, Pegas prin campania “Omul pe bicicletă” lansează un apel de responsabilitate față de mediu printr-o ofertă de biciclete și accesorii la prețuri foarte mici. De asemenea, din campanie face parte și Pegas for Life, o colecție de 99 de biciclete care, achiziționate la preț întreg, pot fi schimbate pe viață, o dată la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, păstrându-se echivalentul prețului de achiziție actual. Astfel, ne dorim să creăm un consum responsabil pentru o calitate a vieții mai ridicată.

“Omul pe bicicletă” este un concept original Pegas și reprezintă o sinteză a no-astră, a tuturor celor care folosesc într-o manieră smart oportunitățile de cumpărare pe care comercianții le pun la dispoziție cu ocazia unor momente specifice din an. “Omul pe bicicleta” este perfect adaptat la tornada in-formațională din prezent, însă are abilitatea de a distinge, pe termen mediu și lung, avantajele sau dezideratele pe care le poate obține din mișcarea perpetuă a lucrurilor în domeniul acesta. “Omul pe bicicletă”, prin natura lui, îți oferă re-duceri consistente pentru lucruri ce au devenit un scop în sine: bicicletele, fie ele electrice sau clasice. Ele reprezintă nu doar alternativa ci și soluția descongestionării unui oraș dominat de mijloace clasice de deplasare, mijloace ce sunt într-o antiteză cu mediul înconjurător”, explică Andrei Botescu, co-fondatorul Atelierelor Pegas, campania de Black Friday.

Mai mult decât atât, Pegas lansează modele noi din colecția 2018 care intră di-rect cu reduceri substanțiale în campania de anul acesta de Black Friday. În spiritul deja consacrat al Pegas “Cucerește orașul”, am creat și o colecție spe-cială a celui mai popular model Pegas Strada – “Colecția Iconic” dedicată exclu-siv campaniei de Black Friday. Bicicletele din colecția Iconic sunt realizate cu stickere de calitate sub un design autentic Pegas, fiind dotate cu un butuc de tip kick-shift (care schimba vitezele automat din pedale).

Modele noi precum Suprem FX, Strada 1 sau 2 din Aluminiu, Drumuri Grele sau Camping Dinamic se vor afla sub umbrela unor discounturi masive.

Pe lângă biciclete și accesorii, Pegas va include în campanie și produsele care fac parte din brandurile proprii pe care le-a dezvoltat: patine cu rotile Bliss, Ken-dama Samurai sau vehicule electrice din gama Scandal, mai exact skateboards, longboards electrice și trotinete electrice.

Despre Atelierele Pegas
La cinci ani de la relansarea celor mai cunoscute biciclete din anii ’70-’80, Atelierele Pegas au adus publicului 28 noi modele special create pentru toată familia. Până în prezent, peste 25.000 de biciclete din noile colecţii Pegas au ajuns la clienţi din ţară şi din Europa.

În octombrie 2015 proiectul Pegas a intrat în parteneriat cu Network One Distribu-tion, parteneriat prin care îşi va accelera dezvoltarea la nivel naţional şi internaţional. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas ţintesc o creştere de zece ori a volumului de bi-ciclete, până la 25.000 de bucăţi anual şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.

În acest moment, Atelierele Pegas au patru mono stores, Pegas Lascăr (Vasile Lascăr 144, București), Pegas Promenada (Calea Floreasca 246, București), Pegas Timișoara (Calea Șagului 100, Timișoara) și cel mai recent, Pegas Afi Cotroceni (Vasile Milea 4, București).

(de Teodor Chiriac)

Adaugă comentariul tău:

Mesaj:

Promovează dreptatea!