Pacalelile Teleshopping

Oferta Topshop

DOAR IN TEORIE. Cu aparate fel de fel, faci picioare de model. Sursa: Top-shoping

Cand nu au audienta (dimineata după “Tanar si nelinistit” sau pe la 15.00-16.00, cand nici gospodinele nu prea stau pe acasa), televiziunile se umplu de Teleshopping. O gaselnita de marketing numai bună de imbrobodit fraieri cu putini bani si mult timp liber. Produsele le sunt dedicate oamenilor fara prea multa activitate (ca sa stai toata ziua cu ochii in televizor, sa te uiti la niste saltimbanci cum promoveaza produse-minune nu poti fi socotit un om ocupat), iar marfa de Teleshopping e, in majoritatea cazurilor, foarte proasta. Bineinteles ca toata lumea stie ca-s proaste, chiar si clientii, dar acestia din urma au si mai mereu o scuza: „poate am nimerit un produs pe care nu stiu sa-l folosesc”.

RoboChef. Vecina de la trei, disponibilizata de la o multinationala, cu opt salarii compensatorii, are timp  berechet. Merge la sala, tine cura de slabire. E unul dintre clientii Teleshoppingului: si-a cumparat un blender. RoboChef. Reclama il descrie ca fiind un robot multifunctional, cel mai renumit. Se vindea la pachet cu ”turmix”, contra sumei de 249 de  lei. Femeia si-a luat robotul cu un singur gand: sa-si poata face supe crema, fiindca minunea de pe ecran ar fi putut sa o ajute, pasandu-i instant legumele fierte.

In fix patru zile, renumitul robot multifunctional a cedat, din motive nedeslusite inca, desi fusese folosit cu mult drag si intocmai dupa indicatiile producatorului. Fiind in garantie, se putea repara sau schimba pe cheltuiala distribuitorului, Media Shop. Numai ca practica nu e la fel de simpla si clara ca teoria: la telefonul de contact, Media Shop are un robot (nu de bucatarie), deci nu ai cum sa dai de o fiinta umana. Vecina a sunat in repetate randuri, a lasat un mesaj, un număr de telefon si motivul apelului. Si-a asteptat sa sune ei inapoi. N-au sunat-o nici dupa cinci zile. Probabil asteapta sa treaca cele 30 de zile in care poti returna aparatul.

LegMagic. In  seria tepelor marca Teleshoppingului intra si Leg Magic, un produs miraculos care promite picioare de invidiat. Cu o singura conditie: utilizarea zilnica. Pretul? 379 de lei. L-a cumparat o cunostinta. Dupa o luna de zile, in care a respectat intocmai indicatiile produsului (utilizare 15 minute pe zi), niciun efect.

Leg Magic promitea un corp atrăgător, picioare bine definite și talie de invidiat. Pentru ca nu si-a facut datoria, sta de trei luni pe okazii.ro si nimeni nu da pe el nici 100 de lei. Top-shop, importatorul produsului, isi asigura clientii ca produsul poate fi returnat in zece zile, insa perioada este mult prea scurta ca sa-ti dai seama daca ai cheltuit banii aiurea sau cu folos.

SAUNA BELT. Un alt exemplu de produs mincinos este Sauna Belt. ”Nu cere efort și durează doar câteva minute pe zi ca sa ai corpul dorit”, anunta reclama de la TV. Niciuna dintre fiintele perfecte care te imbie sa cumperi minunea „electrosocanta” nu spune pe sticla marele secret. Ca sa ajungi sa te mandresti cu un abdomen ca al artistului Alex Velea, trebuie sa respecti nu numai indicatiile „centurii”, dar si o dieta drastica. Regulile regimului, despre care afli abia dupa ce desfaci pachetul primit prin posta, sunt neinduratoare, orice abatere anuland definitiv puterile centurii. Totul pentru numai 229 de lei.

  • La o simpla verificare, Telemaketing, compania care vinde – prin Media Shop – produsul Robochef, a avut în 2008, la un an de la intrarea pe piata locala, o cifra de afaceri de peste 14.560.000 lei (3,95 milioane de euro) si un profit de peste 270.000 lei (73.000 de euro).
  • Top Shop, care distribuie Leg Magic si Sauna Belt, este administrata de Studio Moderna, o companie cu activitati in Europa Centrala si de Est, intrata in Romania in 2005. La final de 2008, Studio Moderna avea o cifra de afaceri de aproape 67.800.00 lei (18,42 milioane de euro) si profit de peste 620.000  de lei (168.000 de euro).

Tu cum te intelegi cu Teleshoppingul? Cu ce produse ti-ai luat teapa? Ai fost vreodata multumit de marfa cumparata prin intermediul televizorului? Povesteste-ne experienta ta! Ne pasa!

165 Comentarii la “Pacalelile Teleshopping”

  1. Mariana says:

    Eu am cumparat masinuta de spalat si maturica electrica de 3 ani si sunt multumita .

    • Iuli says:

      Mai este vorbe și de preț aici un astfel de dispozitiv pe care l-ai cumpărat tu este de 5 sa 10 ori mai ieftin pe net,deci nu numai că sunt slab calitative contează,ci și prețul este super umflat,așa că ai luat țeapă.

  2. Rebecca says:

    Sa stiti ca faceti treaba foarte bueno!

  3. miky says:

    eu am power juicer expres relax -tone tigaiadraycoker cosmo disc de 3 ani isi merita banii sant foartre multumita

  4. valy says:

    am luat cea mai mare teapa cu comanda de la teleshoping drycoker este o tigaie de rahat(scuzati expresia)…Nu luatati teapa si comandati ceva de la ei!

  5. Andreea says:

    sew wizz–cea mai mare teapa posibia 3 minute de functionare pt doar 230lei:)

    • Monica B. says:

      Zilele urmatoare o sa fac plangere la OPC pentru o masina de cusut Sew Whiz de la Top Shop. Am luat o mare teapa iar acum, dupa 2 retururi, mi-au zis ca sub nicio forma nu-mi pot returna banii.

      • Rose says:

        Atentie!! Nu corespund numerele.Am comandat si eu o preche de “Pantofi de fitness” si nu corespunde numarul.I-am trimis inapoi..mi s-a spus ca in 10-15 zile imi trimit alta pereche.Au trecut 17 zile,am sunat la ei si ..surpriza…nimeni nu stie cand v-a ajunge pachetul la mine..intr-o zi..cand? La iarna..sau niciodata? Am luat teapa..!!

    • neculai ana says:

      buna andreea te rog frumos daca vrei sami spui ce nu tia placut la sew whiz si eu sunt in aceeasi situatie

  6. Ionela says:

    am cumparat o tigaie delimano gourmet 8 in 1 si este de toata jena. Se arde toata mancarea se lipeste imediat de fund, nu se poate gati nimic in ea

  7. Avocat says:

    Daca nu reusiti prin protectia consumatorului,va putem ajuta noi sa castigati in instanta impotriva acestor firme

    • ela says:

      Buna ziua. Am fost sunata de o persoana de la Top Shop pentru prelungirea cardului de fidelitate, spunandu-mi ca daca il voi prelungi voi avea 80 lei discount la urmatoarea comanda. Nimic mai fals: peste cateva zile cand am sunat sa fac comanda (valoare de peste 200 lei), am anuntat ce produse vreau si mi s-a promis ca se livreaza in cel mai scurt timp posibil. Intre timp, hotarandu-ma si la un alt produs (aprox 200 lei), am dorit sa il adaug la comanda. Am sunat, insa am ajuns la un alt operator fata de cel cu care discutasem initial si care imi promisese reducerea de 80 de lei. Acest ultim operator mi-a spus ca nu au cum sa imi scada toti cei 80 de lei la o singura comanda, ca se scade de fapt cate 20 de lei pentru fiecare comanda de minim 200 de lei. Acum as vrea sa renunt la card si sa imi trimita banii inapoi. Motivul: am fost mintita in momentul achizitiei cu o promisiune falsa. Exista la fiecare convorbire telefonica o inregistrare, credeti ca legal am dreptul sa imi fie transmisa? I-as da in judecata numai pentru timpul pe care mi l-am pierdut sa ii conving ca m-au mintit si de fiecare data mi se spunea cu tupeu ca nu am inteles eu procedura lor.

    • Gabriela says:

      Buna ziua. Am vazut anuntul dvs. Va spun pe scurt ce am patit cu ei, as dori sa le cer daune morale pentru timpul petrecut la telefon cu consultantii lor de 2 lei, care habar nu au de nimic. TOP SHOP cea mai neserioasa firma, cu cei mai incapabili angajati. Am fost sunata de un consultant pt prelungirea cardului de fidelitate, spunandu-mi ca la urmatoarea comanda voi primi vouchere de reducere de 80 lei. Plus ca imi ofera wokul de 28 cm la 89 lei. Bineinteles ca am prelungit cardul, apoi am facut comanda si surpriza! Voucherele nu se puteau aplica decat cate 20 lei la o comanda de min 200 lei. Si nici wokul nu putea fi comandat impreuna cu voucherele, deci imaginati-va cate comenzi trebuia sa fac ca sa beneficiez de reducerile promise. A mintit cu nerusinare! Am zis ca a fost o greseala si sa trec peste, am mai facut o comanda tot de produse delimano si inca o data eroare maxima! Mi-au ajuns alte produse decat comandasem. Apoi tupeu si nesimtire din partea lor pentru ca mi-au spus transant ca trebuie sa platesc taxa de curier cand trimit comanda inapoi, pentru ca nu este vina lor ca nu s-a receptionat corect. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz? Nu prea sunt de acord cu cliseele des intalnite la romani ca daca te-ai ars o data sa lasi sa treaca de la tine, deoarece cred sincer ca daca am si mai americanizati am avea mai mult de castigat si astfel de firme nu si-ar mai bate asa joc de clienti pentru ca le-ar fi frica de repercursiuni. Multumesc

      • Marcel says:

        Buna sera.Am comandat si eu un produs de la teleshoponline si am primit altceva,de care nu sunt multumit.Ce ma sfatuiti sa fac?Sa depun o plangere la ANPC,s-au sa trimit produsul inapoi si sa astept sa primesc banii…cand or vrea ei.Va multumesc

        • Simona says:

          Buna! Acelasi lucru am patit eu cu Teleshoponline. Am primit ceva de care nu sunt multumita mi s-a spus sa trimit prin posta coletul la adresa pe care mi-au dat-o ei, am trimis dupa aproape 2 saptamani continuau sa spuna ca nu au primit coletul de retur, iar cei de la posta mi l-au returnat pt ca nimeni nu l-a ridicat din partea lor. Dupa multe mail-uri si discutii in care nici o persoana nu vrea sa se prezinte ca sa stiu cu cine discut mi-au adresat o intrebare foarte inteligenta cum ca daca sunt sigura ca am trimis la adresa pe care mi-au dat-o dansii. Evident au trecut de mult cele 14 zile acum urmeaza clasica scuza ca a trecut termenul de retur etc. Sunt niste escroci care nu stiu decat sa fure si sa prosteasca omul.

  8. maria says:

    eu am un aparat relax and tone de 2 ani de zile. acum s-a stricat cablul si nu prea il mai alimenteaza, tre sa il repar. mentionez ca 2 ani si-a facut treaba cand a fost nevoie si in scurt timp, folosindu-l regulat si apoi aplicand o crema anticelulita cu efect de incalzire, am inceput sa arat mai bine 🙂 functioneaza..am dat pe el 50 de lei pentru ca l-am luat de la un nene care, evident, l-a furat de undeva

  9. BEBE says:

    a oameni buni stati cu banii in buzunare sau cumparati de la firmele consacrate.am luat o teapa de la Teleshop-Online.net de cateva mii de lei .aparatele lor sunt de unica folosiinta

  10. rora says:

    eu nu sunt deloc multumita de mopul h2o.De la prima incercare am constat ca nu curata cu abur ca si in reclama.Poate merge pt gresie.Apoi mai au un tocator unde iti trebuie forta de atlet sa maruntesti legume si radacinoase, adevar ce nu era prezentat in reclama tv. Doream razatoarea Verner dar nu am prins-o si celelalte nu imi inspira atata incredere.

  11. rora says:

    eu nu sunt deloc multumita de mopul h2o.De la prima incercare am constat ca nu curata cu abur ca si in reclama.Poate merge pt gresie.Apoi mai au un tocator unde iti trebuie forta de atlet sa maruntesti legume si radacinoase, adevar ce nu era prezentat in reclama tv. Doream razatoarea Verner dar nu am prins-o si celelalte nu imi inspira atata incredere.

  12. matei says:

    teperi ordinari……………..nu comandati pe net numai tepe dau

  13. vali says:

    Trebuie sa apreciem ca a da tepe e o arta. Eu am comandat o tigaie de la ei. Nu de mult am fost sunata ca am castigat o excursie de doua persoane in Italia. Prima data am fost rezervata, apoi vazand ca operatorul insista sa ma convinga ca e adevarat, m-am bucurat. Urma sa primesc documentele si sa plec “cand vreau eu”. Dupa cateva zile am fost din nou sunata si mi s-a zis ca pentru a beneficia de excursie trebuie sa mai comand ceva de pe site, orice si sa platesc cardul de fidelitate. Am ales niste perne si cu tot cu card plateam peste 200 de lei.
    Mi s-a parut un pic suspect faptul ca am castigat excursia, dar mai am de platit inca ceva. Intru la ei pe site si citesc conditiile. Cu litere EXTREM DE MICI era trecut acolo ca se va mai plati 200 de lei taxe de administrare documente excursie, sau cam asa ceva si ca excursia se poate face in noiembrie sau februarie anul viitor. Deci “cand vreau eu”. Asa ceva!!!!!!!!!!!!!!!! Normal ca am renuntat si la perne si la card si la excursie.

  14. george says:

    in legatura cu excursia si pe sotia mea au sunat.o si i.au spus cam aceeasi poveste, cum ca trebuie sa comande ceva de 400 lei si primeste o excursie de 7 zile pt 2 pers , in mai multe orase din italia. este teapa? va rog sa.mi spuneti si mie pt ca dupa cum mi.au zis ei voucherul va fi in coletul trimis de ei in valoare de 4 mil. astept raspunsuri

    • dan says:

      este teapa excursia.
      te duce in italia, unde iti mai cer 200 euro de persoana pentru a vedea orasele respective, daca nu ramai in camera de hotel, asta dupa ce ai platit la inscriere 230 lei de persoana taxa de prelucrare a datelor.

  15. Lilly Leca says:

    Si eu am fost sunata acum cateva minute..si cam aceeasi poveste.Si am intrebat daca trebuie sa mai platesc ceva in plus, si mi s-a spus ca nu!!!nu stiu ce sa cred…va rog,este o teapa?

  16. Anonim says:

    Pana la urma este pe bune excursia “castigata” ? Am primit acelasi telefon de la ei spunandu-mi ca am castigat.

    • dana says:

      Buna ,
      Si eu sunt cam in aceeasi situatie . Am facut cateva comenzi la Topshop si in urma ultimei comenzi am primit un contract ptr o excursie in Italia de 7 zile ptr 2 persoane si ptr care mai am de plata taxa de gestiune de 230/persoana si un taxa de sezon de 370 lei daca vreau sa ma duc in perioada septembrie-octombrie la agentia Bonsfly din Brasov . Pentru luna noiembrie cand este frig acea taxa de sezon nu se mai percepe .Inca caut informatii daca nu este teapa . A fost cineva cu ei in aceasta excursie ?
      Astept informatii

  17. GABRIEL says:

    AM AVUT 2 COMENZI LA TOPSHOP SI DE ATUNCI NUMAI SCAP DE EI.m-AU INCANTAT CU EXCURSIA LOR DE VIS ( UN VIS DE COSMAR) IN ITALIA GRATUIT INCADRAT FIIND IN DOAR TAXELE SOLICITATE DE TOP SHOP DUPA CARE LA PRIMIRE COLET LA CARE AM ACHITAT PE TOTAL CCA 250 RON PRIN ALTA SMECHERIE : FIRMA BONUS FLY TRAVEL DIN BRASOV MA MAI TAXEAZA CU O TAXA DE GESTIUNE LA 2PERS DE 460 RON SI SA MA DUC ABIA IN NOIEMBR (PE FRIG) 2 PERS DE LA FOCSANI LA ARAD ,DAR CA SA MA POT IMBARCA DE LA BACAU (100KM) MAI PLATESC UN SUPLIMENT DE CCA 370 RON.am mai inteles ca si in italia mai am da plata niste euro.Deci la TOP SHOP O EXCURSIE GRATUITA PROMISA SE TRANSFORMA IN UNA DE ASA-ZISA DE LUX DE PESTE 1000 RONI. OARE PROTECTIA CONSUMATORULUI SI DNA NU SE AUTOSESIZEAZA ?

  18. cristi says:

    Hello,

    Eu am fost sunat ca am castigat o excursie si mi s-a explicat clar ca mai trebuie sa fac o comanda de minim 200 de lei ( in final a fost de 150 de lei ). In convorbirea telefonica mi s-a spus faptul ca mai trebuie sa platesc 230 de lei pentru a rezerva locul in excursie. Am primit comanda, am primit voucher-ul, m-am interesat de agentia de turism care organizeaza excursia si totul pare ok.
    Cred ca totul depinde de nivelul de sictir al operatorilor ..

  19. liusea says:

    am procurat masina se cusut si in citema minute sa strikat nui lukru bun

  20. Rose says:

    Am comandat si eu o preche de “Pantofi de fitness” si nu corespunde numarul.I-am trimis inapoi..mi s-a spus ca in 10-15 zile imi trimit alta pereche.Au trecut 17 zile,am sunat la ei si ..surpriza…nimeni nu stie cand v-a ajunge pachetul la mine..intr-o zi..cand? La iarna..sau niciodata? Am luat teapa..!!

  21. Andreea says:

    am cumparat un circle pro de la top-teleshop.ro mi-am dat seama cand l-am scos din cutie ca este o mare teapa, materialul este de cea mai josnica calitate, l-am impachetat pentru retur, mi-au zis sa astept sa ma sune pentru retur, am asteptat eu o zi, nimic, am sunat, nimic, nu mai raspund la telefon, doar nu sunt prosti sa iti dea banii inapoi, acuma trebuie sa alerg pe la OPC pt a imi recupara banii,la luat sunt primii dar la dat nu. Pararea mea este ca toate produsele de la ei sunt niste ordinaturi, doar reclama la tv costa…

    • mihaela says:

      Stimata doamna aveti grija ca sunt produse cumparate din europa.nu au nicio legatura cu produsele de la televizor.din pacate si eu am patit acelasi lucru cu teleshop-online.ro. cu numar de telefon 0753469981. Mult noroc

  22. Costi says:

    transport gratuit cu taxa :)))
    Lista produselor comandate de Dvs.:
    Denumire Cantitate Preţul cu TVA TVA Total cu TVA
    Total Core – Aparat de exercitii pentru abdomen (088)
    TRANSPORT GRATUIT 1.00 buc 249,00 LEI
    0,00 LEI 24.0 % 249,00 LEI
    0,00 LEI
    Noul Mop cu aburi 5 in 1 – Curata orice ! (003)
    TRANSPORT GRATUIT 1.00 buc 299,00 LEI
    0,00 LEI 24.0 % 299,00 LEI
    0,00 LEI
    Tower 200 – Revolutionarul aparat de fitness cu corzi ! (088)
    TRANSPORT GRATUIT 1.00 buc 599,00 LEI
    0,00 LEI 24.0 % 599,00 LEI
    0,00 LEI
    Curier Rapid
    Livrarile prin intermediul serviciilor de curierat sunt realizate de L-V in intervalul orar 10 :00 – 17 :00 (exceptie facand zilele libere legale)

    Produsele comandate vor ajunge la adresa specificata in termen de maxim 48 de ore 19,00 LEI 24.0 % 19,00 LEI
    TOTAL fără TVA
    TOTAL cu TVA 940,32 LEI
    1 166,00 LEI

  23. dan says:

    este teapa excursia asazis castigata,…. la final se transforma in excursie platita integral.
    …te duce in italia, unde iti mai cer 200 euro de persoana pentru a vedea orasele respective, daca nu ramai in camera de hotel, asta dupa ce ai platit la inscriere 230 lei de persoana taxa de prelucrare a datelor.

  24. Andreea says:

    Daca nu vreti sa va luati teapa ca mine v-as ruga sa nu cumparati de la top-teleshop.ro, pe 5 noiembrie am comandat un circle pro, dupa 3 zile mi-a venit pachetul, surpriza, in cutie erau altceva, era un scaun cu alte atributii, am sunat si am fost linistita cum ca, produsul va fi schimbat, ma va suna o colega de a ei sa stabilim o data, a trecut o zi nimic, a2a zi am sunat, aaaaaaa zice…o sa vad ce s-a intamplat zice domnisoara, a mai trecut o zi si tot nimic, am solicitat returnarea banilor in scris pe internet, nu mi-a mai raspuns nici la telefon pe internet, m-am dus la OPC, suntem in 25 Noiembrie si nimic, asta cu dreptul european este pentru a cheltui niste bani europeni….

    • mihaela says:

      Acelasi lucru am patit si eu.va tot amana ca sa treaca cele 10 zile de posibilitatea de returnare.eu am patit pe teleshop-online.ro.

  25. mihaela says:

    Nu cumparati produse de pe teleshop-online.ro.nu sunt produse originale de la reclamele tv.sunt cumparate din europa.
    Plus ca daca vreti sa faceti retur ar trebui sa va luati gandul de la bani.
    Coletul nu vine cu factura fiscala cum ar fii normal.iar daca suni la numarul dat pe site 0753469981 si spuneti ca aveti probleme doamna care raspunde te ia la injuraturii sau ca este inchis sau sunt probleme si nu sta de vorba cu tine.
    Se ocupa decat o femeie de aceasta ” afacere ” de a prostii oamenii.

  26. andreea says:

    Nici in ziua de azi cei de la OPC nu au rezolvat cererea mea, cred ca sunt mana in masa, isi iau spaga de la ei, altfel nu vad cum, chiar si cu legea in mana nesimtiti astia de la http://www.top-teleshop.ro/ nu am vrut sa imi primesca produsul inapoi desi am sunat in aceiasi zi

    • andreea says:

      stiti cum le puteam da nesimtitilor o palma ? comandam produse si nu le mai ridicam, sa ne batem joc de ei cum isi bad si ei joc de noi

    • monica says:

      cu cei de le top-teleshop si eu am luat teapa, sunt niste nesimtiti!!! am comandat chef-salad, mi-au trimis o razatoare aiurea, le-am returnat produsul nu vor sa il ridice de la curierat si sa imi restituie banii. sunt mega nesimtiti, plus ca raspunde aceeasi nesimtita la telefon, nu are voie sa dea nr. managerului, nu ai cu cine vorbi. cred ca ii dau in judecata numai pt faptul ca insulta inteligenta oamenilor

      • Laura says:

        Monica ai rezolvat ceva cu cei de la top-teleshop.ro? SI EU AM PATIT ACELASI LUCRU ASTAZI CU UN STORCATOR DE FRUCTE. Daca ma poate ajuta cineva va rog sa lasati mesaj. Multumesc!

  27. Angel Bohnn says:

    Am luat si eu teapa, cu oferta paint bulet si renovator, in loc de renovator, mi-au trimis doar accesoriile! Eu propun sa ne asociem si sa-i dam in judecata, sa plateasca din greu daune morale, sunt hotarat sa merg pana in panzele albe ca sa le dau o lectie. La mine e o chestiune de principiu, nu de bani, si tin al naibi de mult la principiile mele.

  28. alina says:

    Acelasi lucru am patit si eu cu adidasi fittness step ,i-am retrnat inapoi pentru o marime mai mica.A trecut 1 luna si jumatate si nici un raspuns de la ei .la telefon nivi nu mai raspund.Andreea as vrea sa stiu daca ai rezolvat ceva tu.multumesc

  29. dragomir camelia says:

    Am luat si eu teapa cu doua aparte auditive,unul mi-au inlocuit produsul cu alt model iar celalat este defect.I-am contactat si ne-am certat efectiv pentru ca nu vor returna banii cf.legii iar acum coletul s-a intors pe motiv ca nu este aceea adresa.Urmeaza OPC-ul sa vedem ce voi putea face.

  30. George says:

    Incredibil, eu chiar credeam ca astia sunt un pic seriosi! Tara de tzepari, nene…am comandat si eu un aparat – trafalet minune, care costa 100 lei, dar m-au anuntat ca tre` sa mai pun inca 30 lei transport. Zau? de la Bucuresti la Ploiesti? Ca ce chestie? Pune-l cu Posta Romana, ca am rabdare…nuuuu! n-avem agreement cu ei!
    Pai stai omule, ca nu iti dau 33% din valoarea produsului pe transport, in vreme ce alti retaileri ( Emag, Domo, etc) iti trimit a doua zi produsul pe cheltuiala lor, iar la astia, cica o saptamana cel putin – la Top Shop, pe 30 lei curierul!!! Mai sa fie! nu au mail de contact, au un singur fix la care raspunde o fatuca ce nu stie nimic, e nevinovata, intoarsa cu cheita, iti spune ca ea nu stie si ca te va suna cineva curand! Sigur nu sunt seriosi, asta e comert facut supa ureche! Nemernicilor, luati exemplu de la Emag, lasati pacalelile!

  31. ROmania says:

    Uite o “dedicatie” pentru voi daca ati cumparat fara sa judecati bine sttind ca sunt banii vostrii.
    http://www.youtube.com/watch?v=YT9HgfHY_Co

  32. v,n, says:

    BUNA ZIUA! AVETI PERFECTA DREPATATE OAMENI BUNI CE SPUNETI DESPRE ACEASTA FIRMA ,SUNT CEI MAI MARI TEPARI ,TRIMIT PRODUSE SPARTE SI INCOMPLETE ,EU PERSONAL MAINE MA VOI DUCE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI ! SUNT LIPSITI DE ORICE BUN SIMT ,NU RASPUND LA TELEFOANE PENTRU CA STIU CE PRODUSE TRIMIT SI CUM SUNT !! RUSINEEEE MA ALATUR VOUA SI HAIDETI SA-I FACEM SA LI SE RETAGA DREPTUL DE A MAI FURNIZA PRODUSE !!

  33. v,n, says:

    azi am depus plangere la PC dar si la Politie imotriva astora pt inselaciune ! va recomand sa faceti la fel ! Trebuie sa-i facem sa plateasca scump pentru felul in care-si bat joc de noi ,ne fura efectiv banii pe produse de ca mai proasta calitate ,sparte ,incomplete ,dupa care nu mai raspund la telefoane si nici la meiluri!

    • camelia says:

      Si eu am depus azi plangere la ONPC… Am fost la fel pacalita! Ni-e ciuda de naivitatea mea! Si sunt extrem de suparta de nesimtirea acestor sarlatani!
      As face orice, doar ca sa ii inchida cineva!!!
      Dvs ati primit vreun raspuns la reclamatii??

  34. gabi says:

    LA FEL AM PATIT SI EU CU SALATED CHEF,MATURA ELECTRICA,SI TOCATORUL HAPPY CHOP .NU SUNT BUNE DE ABSOLUT NIMIC,DOAR DE TRAS TEAPA. CHIAR NU SE POATE FACE NIMIC CONTRA LOR?MACAR SA SE DEA UN SEMNAL DE AVERTISMENT IN MEDIA CHIAR LA TELEVIZOR. APROPOS! LA ADRESA DIN FACTURA LOCUIESTE O BATRANA CARE NU ARE NICI O LEGATURA CU FIRMA RESPECTIVA.

  35. Ioana says:

    TOP SHOP-DELIMANO..Mare BATAIE DE JOC ,NESIMTIRE si prosteala pe fata..Am comandat pe site un Delimano-Clarity Chopper la pretul de 59 lei(redus de la 89 lei),am ales sa-l ridic personal din magazinul din Auchan Militari…am mers acolo si bineinteles ca “promotia nu mai era valabila” dupa o zi pe alta,cu mail de confirmare cu suma de plata 59 lei..cu tot…Cu verificare pe site in momentul ala din magazin..produsul era inca la promotie!Fatuca de acolo o tinea pe a ei ca este 89 lei ..BATAIE DE JOC,TIMP PIERDUT,PROSTEALA pe fata,NESERIOZITATE cat cuprinde.Niste TEPARI

  36. Maria says:

    Parerea mea despre magazinele TOP SHOP DELIMANO &CO de prin centrele comerciale este ca sunt niste nesimtiti…au asa zise “promotii” pe site..te duci acolo si nu sunt valabile..produsele sunt la alte preturi.

  37. camelia says:

    Eu am comandat produsul Salad Chef Smart, iar Top Teleshop mi-a trimis…. o simpla razatoare chinezeasca la acelsi pret!!! Au spus ca il inlocuiesc, dar nu au facut-o nici dupa 2 luni, spunand ca nu il au pe stoc!!! Minciuni!!! Nici banii nu vor sa mi-i mai returneze! Si nici nu raspund la telefon sau email-uri!
    SUNT NISTE SARLATANI! IAR PRODUSELE LOR NU VALOREAZA NICI 2 BANI…. Va recomand sa nu comandati nimic de la ei! Eu le-as retrage orice licenta de functinare! Acum am facut o plangere la ONPC – sa vad daca se rezolva cumva…

    • negrea erica says:

      Ati rezolvat ceva la OPC?Sunt in aceeasi situatie cu fIrma top teleshop si astept raspuns de la OPC.

    • Marius says:

      Exacti in situatia asta sunt si eu, am pattit la fel ca tine…si ce sa vezi: tot Salad Chef, am comandat!!!!… exact cu aceeasi firma…am comandat ceva si am primit altceva… am trimis sesizare si la OPC dar nimic… sper sa nu fie mana in mana, ca vad ca sunteti mai multi care ati facut sesizarea… eu am facut-o de mai bine de o luna asa ca o sa intru si in ei mai tare … hai sa vedem care mai sunt in situatia noastra si poate ne intelegem sa ajungem la usa lor, la jigodiile astea de la top….sunt inregistrati, au adresa, etc si daca suntem mai multi cu politia de rigoare… poate in felul acesta incep sa se mai remedieze unele lucruri… ca sa ne plangem doar pe aici, nu e o rezolvare…. mizerabili de acest gen tocmai pe asta conteaza: ca ne vaicarim si doar cam atat!

  38. negrea erica says:

    Ati rezolvat ceva la OPC?Sunt in aceeasi situatie cu fIrma top teleshop si astept raspuns de la OPC.

    • Sabrina Simion says:

      Va sugerez sa nu cumparati nimic de la TOP-TELESHOP.Am comandat un mop cu aburi care este stricat,iar cei de la firma mi-au promis unul nou,la schimb,ceea ce nu s-a intamplat.A trecut o saptamana si mi-au zis ca e la firma de curierat.Cand am sunat la acea firma,raspunsul lor a fost ca ei nu tin coletele o saptamana,ceea ce inseamna ca e doar o inselatorie din partea TOP-TELESHOP.Astazi voi face reclamatie la protectia consumatorului,poate se linistesc cei de la TOP-TELESHOP!!!!!!!!!

  39. ionita says:

    Am cumoarat de la top-teleshop o masina de cusut care avea si un cadou, un fier de calcat. Ma sina de cusut nu functiona iar fierul de calcat avea varful spoat.
    Am trelefonat la ei si am dorit sa renunt la colet dar nu au fost de acord nici macar sa le repare, mi-au trimis coletul inapoi.
    Aceasta echipa de la top-teleshop sunt niste neseriosi si vand numai marfa de proasta calitate si defecta.

  40. Radu says:

    Am comandat de la TOP TELESHOP mop cu galeata cu pedala si o matura electrica la care pe site spun ca se ofera un acumulator de rezerva ,dar am primit o caricatura de galeata fara pedala si fara mop de rezerva,deasemenea matura electrica a venit doar cu un singur acumulator. Am sunat imediat la firma iar duduia de la telefon m-a linistit ca o sa se rezolve in cateva zile, dar a trecut o luna de atunci fara nici un rezultat mintindu-ma de fiecare data cand am sunat cu alte promisiuni.Acum nici nu mai raspund la telefon. Daca cineva a rezolvat la OPC va rog sa postati pe site procedura. Acesti tepari de la TOP TELESHOP trebuiesc inlaturati din comertul online.

  41. Radu says:

    NU COMANDATI DE LA TOP TELESHOP .SUNT CEI MAI MARI TEPARI !!!!!!!!

  42. Ciprian says:

    Cel mai bine este sa stati linistiti cu banii in buzunar si sa nu mai cumparati toate prostiile de la teleshop, stiti cum se spune nu tot ce zboara se mananca. Si mama mea a fost pacalita de “febra” asta a cumparaturilor top shop astfel a cumparat un fel de razatoare super buna interesanta din otel de ultima generatie(sau cel putin asa era in reclama) la care primeste acasa o razatoare din plastic vai de capul si de zilele ei. De curand a facut o comanda de PestReppeler….alta prostie care promita sa iti alunge razatoarele din casa….pe langa cei 100 de lei sau nu stiu cat a dat pe el i s-a mai bagat pe gat si cardul de fidelitate si nu stiu ce prostii de vouchere cu promisiunea ca le va putea folosi la urmatoarea comanda.Astazi o operatoare de a lor suna si o impleticeste pe mama sa cumpere nu stiu ce blender ca are reducere de la 230 lei la 150 lei folosind voucherele, uitandu-ma pe site gasesc produsul la pretul fix 150 lei pentru membrii club 5 fara niciun voucher folosit fara nimic. Concluzia TOP SHOP cea mai nesimtita si profitoare firma de pe piata Romana. Cumparati-va frate produse care intradevar sunt bune de la marci gen

  43. Ciprian says:

    de la marci consacrate, care isi respecta clientii, serioase in care primeaza calitatea. am uitat sa scriu in mesajul anterior

  44. codruta says:

    Este incredibil…ce se intampla la acest TOP-TELESHOP…nu-mi vine sa cred…am comandat de la ei doua produse…un storcator, cica de fructe, legume si frunze prin presare si pe site era o imagine cu un produs marca HURON, si textul ce insotea imaginea vorbeste despre acelasi lucru….”Designul eficient, rezistenţa la apă şi durabilitatea mare folosind cele mai rezistente materiale vă permit să utilizaţi storcătoarele Hurom fără probleme, o perioadă lungă de timp.”, pe cand in pachet un storcator ieftin, pe care il puteam achizitiona la jumatate de pret, de pe alte siteuri.Un certificat de garantie necompletat, o simpla hartie, pt doua produse…un colet fara adresa pe el (pt un posibil retur) o factura, dar nu fiscala….am sunat repede la nr de pe site….niste raspunsuri urate, arogante…si afirmatia clara ca nu pot returna nimic, trebuia sa ma informez mai bine inainte de a face comanda. Am mai revenit cu telefoane, cu mailuri la adresele de contact, zile la rand….nimic…nimeni nu-mi spune la ce adresa ( pe factura nefiscala e o singura adresa…str Compozitorilor, nr10, Bucuresti) sa returnez pachetul si prin ce procedeu voi primi banii inapoi….vreau sa ma incadrez in cele 10 zile legale pt
    retur….sfatuiti-ma, ajutati-ma…trebuie sa putem face ceva mai multi impreuna…..maine merg la OPC…vreau sa fac toate demersurile corect si legal…si merg pana in panzele albe pt drepturile mele…..

    • Marius says:

      Te felicit… tocmai asta am postat putin mai inainte! Jigodiile astea au mizat pe faptul ca nimeni nu a facut nimic, inclusiv OPC-ul! Astia trebuiau de mult inchisi pentru pacalelile trase altora… inainte sa comand de la ei, am vazut ca sunt inregistrati in Registrul comertului, au adresa, telefon, etc…. asa ca ma astept ca statul sa nu ne spuna sa nu comandam on-line ci sa ne protejeze de unii care sunt cu acte in regula in aceasta tara si fura fara sa pateasca nimic…

    • Andrei says:

      Ce raspuns ati primit de la OPC?
      Postati pe site-ul lor comentarii cu pareri la cat mai multe produse pentru a-i atentiona pe ceilalti sa nu cumpere! Eu asta fac, destul de des, pentru ca periodic sunt sterse comentariile negative si sunt lasate doar cele positive, pentru reclama, postate de “oamenii” TOP-TELESHOP.

    • vali says:

      Ați rezolvat ceva?adresa pe care o dau este incompleta…..eu vreau sa fac reclamație la OOC și la Curtea de Conturi. …sa vedem cum își evidențiază încasările di cheltuielile.A făcut cineva reclamație la politie?

  45. victor22 says:

    CEA MAI MARE TEAPA !!!!!
    Amagit de multitudinea de reduceri de Black Friday , am cumarat de la TOP-TELESHOP 1+1 gratis colanti pentru slabit Hot Shaper – total de plata 168 lei cu plata ramburs a curierului. Toate bune si frumoase pana la desfacerea coletului: in locul produsului solicitat era 1 pereche de … strampi iefti sau asa ceva – nici nu stiu cum sa-i numesc. Nu tu oferta 1+1 , nu tu colantii solicitati!!! Am sunat la tel. scris la expeditor si ”operatoarea inocenta ” mi-a recomandat sa trimit o sesizare pe e-mail si VOI FI CONTACTAT IN 2-3 SAPTAMANI pentru remedierea problemei. Citind cele scrise de voi mai inaite imi dau seama ca AM LUAT TEAPA de 168 lei.
    Stiu ca RAZBUNAREA E ARMA PROSTULUI dar ma gandeam sa comand produse la TOP-TELESHOP si sa refuz plata lor – trimitandule inapoi produsele !!! Pot fi oare acuzat de ceva ? Stie cineva ? DACA ”NU SUNTEM PASIBILI DE NIMIC” haideti sa comandam produse – sa nu platim la curier si SA TRIMITEM PRODUSELE RETUR !!
    Ce spuneti ???

    • Marius says:

      Sa stii ca m-am gandit la acest aspect… eu nu consider razbunare acest gest ci o modalitate de a-i scoate noi, de pe piata daca autoritatile nu-si fac datoria… asa ca pentru a nu ma complica, (cu toate ca nu cred ca ma poate condamna cineva daca eu nu am bani ca sa platesc respectiva comanda, posibil sa nu-mi trimita ei, pentru ca ma au in baza de date ca au avut o problema nerezolvata cu mine) o sa folosesc cartele prepay si o sa dau adrese valide, dar de unde nu va ridica nimeni coletul pentru ca nu l-a comandat! Hai la asanare fratilor!

      • Marius says:

        Pentru o protectie in plus, fratilor daca vedeti ca nu primiti inapoi un e-mail de confirmare cu numar de comanda, asta sa va dea de gandit! Pentru ca am trimis a doua oara la astia de la OPC reclamatia am cautat sa vad daca nu cumva aveam confirmarea a ceea ce am comandat! Surpriza: astia de la top-teleshoping.ro nu au aceasta procedura…. deci e clar ca au cautat din start sa insele…. am fost doar telefonat ca sa se asigure ca am facut acea comanda! Bineinteles ca celelalte date le au, adresa, inregistrare in RC, etc. dar au programat sa faca ceva mai dificila, o eventuala reclamatie!

      • victor22 says:

        De acord cu tine !

    • Cristina says:

      Buna ziua. Vreau sa va spun ca acelasi produs Hot Shaper 1+1 garatis am comandat si eu si am primit niste bermude amarate. Am sunat si mi-au spus a fost o greseala pe care cica au remediat-o retrimitand coletul a doua zi, lucru care nu s a intamplat nici peste trei zile. Am incercat din nou sa-i contactez telefonic la care operatoarea a zis ca o stresez si ca nu sunt cu nimic mai speciala fata de restul clientilor, ba mai mult cand i-am cerut codul de comanda mi-a spus unul gresit ( am sunat la firma de curierat i-am zis codul iar cei de la curierat mi-au confirmat ca nu era comanda mea – era cu totul alta persoana ) . Am sunat din nou, bineinteles de pe un alt telefon ptr ca altfel nu-mi raspundea, am intebat-o de ce mi-a dat un cod gresit daca comanda era deja pe drum, si dai cearta prin tel, la care duduia-mi spune ca pot sa astept 15 zile. Cand ii spun ca vreau sa fac reclamatie la OPC i-mi spune ca pot face si la papa de la Roma. In concluzie : intrebarea mea era daca intr-un final a-ti primit ceea ce a-ti comandat ? Multumesc

  46. Rodica says:

    Cea mai mare teapa se numeste “Top-TeleShop”. Am comandat si am platit 2 Dry Cooker Trilogy Ceramica, iar in pachet erau 2 Dry Cooker Trilogy (jumatate din pretul platit). De o luna nu imi raspund la telefon, desi, asteptam, ca la doua zile sa-si repare greseala( conform promisiunii lor), dar…nimic. Niste escroci. Noroc cu reclamatia la OPC, care imi va rezolva problema. Asadar, feriti-va de Top-TeleShop!!!

  47. robert says:

    buna as avea o intrebare care site este bun si merita comandat de pe el?

    http://www.top-teleshop.ro sau http://www.top-shop.ro

    as vrea sa comand cate ceva dar nu stiu in care pagina sa am incredere multumesc

  48. rodica says:

    am mers in kauffland barbu vacarescu pt un delimano chopper la pretul de 59 ron de la 89 ron astazi 2 01 2015 dupa reclama tv la raft era pretul afisat 89 ron am intrebat stiau de reducere dar pretul nu l au redus dece? nu am cumparat dar pe frig polei ger sa vii de la distanta mare si sa ai surprize ce credeti?

  49. rodica says:

    am rezolvat prin top sop

  50. Doina says:

    Teapa TopShop Romania, un cacat de firma fara niciun pic de respect fata de clienti, cu niste angajati de tot rasul care habar nu au ce se intampla cu aceste comenzi.
    Am comandat o saltea dormeo am ales sa platesc prin card inainte de a ajunge produsul si inca astept sa ajunga produsul de 1 luna si ceva, angajatii care raspund la numerele de telefon ma tot aburesc ca in 2-3 zile lucratoare voi primii comanda, printre care unul din operatori mi-a spus ca nici macar NU A FOSR REUSITA plata, dupa ce o suma peste 20.000 DE LEI a fost retrasa din contul meu! Niste ordinari, tepari si nesimtiti!

  51. munteanu mariana says:

    De doua ori am luat teapa de la Top shop. Prima data acum câțiva ani am luat doua tocatoare la pret de unu. Nu au fost bune de nimic. Ieri am cumpărat de la Kaufland, un Delimano Clarity Chopper. Nici acesta nu a fost bun. Am pus in el legume fierte ,;cu gandul sa fac un pireu de legume. Dar dupa cateva secunde de funcționare, ,legumele s-au tocat parțial, bucati mici si mari,;si s-au lipit de peretii aparatului , astfel incat cuțitul s-a învârtit in gol . L-am dus inapoi si am primit banii. Este ultima data ca am cumparat de la top shop. Sunt niste excroci. In realitate nu e ca in reclamele lor. Mi-e sila. Nu inteleg de ce nimeni nu le interzice sa vanda aparatura chinezeasca care nu e buna de nimic . Nu va mai lasati păcăliți.

  52. munteanu mariana says:

    Am uitat sa va spun . Ca acolo la Kaufland, cand am returnat aparatul la serviciul clienti , d-soara de acolo mi-a zis ca au avut foarte multe returnari de aparate . Nici unul nu funcționa ca in reclama. Deci trageti concluzia.

  53. camelia says:

    cred ca tv shop si top-teleshop sunt cam aceleasi .Acestia din urma vand cu buna stiinta produse stricate sau chinezari .Atunci cand iti raspund la telefon spun ca rezolva problema dar nu mai raspund la telefon.Am facut plangere la politie si PC dar slabe sanse de rezolvare .

  54. Gogu says:

    ȚEPARI CU MAJUSCULE !!! A recuperat cineva banii de la hoții ăștia ?

  55. munteanu mariana says:

    De doua ori am luat teapa de la Top shop. Prima data acum câțiva ani am luat doua tocatoare la pret de unu. Nu au fost bune de nimic. Ieri am cumpărat de la Kaufland, un Delimano Clarity Chopper. Nici acesta nu a fost bun. Am pus in el legume fierte ,;cu gandul sa fac un pireu de legume. Dar dupa cateva secunde de funcționare, ,legumele s-au tocat parțial, bucati mici si mari,;si s-au lipit de peretii aparatului , astfel incat cuțitul s-a învârtit in gol . L-am dus inapoi si am primit banii. Este ultima data ca am cumparat de la top shop. Sunt niste excroci. In realitate nu e ca in reclamele lor la tv. Mi-e sila. Nu inteleg de ce nimeni nu le interzice sa vinda aparatura chinezeasca care nu e buna de nimic .

  56. Dana says:

    Buna seara,
    Doresc sa cumpar produsul: http://aloshop.tv/casa-si-bucatarie/go-chef-8-in-1-cooker. Ce ma sfatuiti? Merita investitia sau mai bine ma las pagubasa?
    Multumesc!

  57. Andrei says:

    Suntem foarte multi pacaliti, haideti sa angajam un avocat … care sa ne reprezinte si sa se ocupe de problema.
    Si nu uitati sa postati pe internet/facebook si site-ul lor comentarii la cat mai multe produse pentru a nu lua si altii plasa.

  58. vali says:

    Știe cineva adresa exacta a firmei Top-teleshop. ?

  59. vali says:

    Sau este o firma fantoma?Ne putem interesa la Registrul Comerțului despre aceasta societate…trebuie sa existe undeva date despre ei

  60. vali says:

    Am căutat firma top teleshop la Registrul comerțului. …adresa este compozitorilor 10…..eu cred ca este falsa….trebuie sa reclamați la politie. ..nu răspund la maluri ptr ca așteaptă sa treacă cele 10 zile în care putem returna produsul. …eu cred ca cei de la curtea de Conturi ar putea rezolva problema. …sa închidă firma. ..sa o oblige la masuri reparatorii

  61. Andrei says:

    Pe http://www.firme.info top-teleshop apare la aleea compozitorilor nr. 10, bloc Z21, sc. 1, et. 8, ap. 54, sector 6, cod postal 61605. Daca este cineva pagubit si e din bucuresti ar putea sa verifice adresa respectiva.
    Tot pe http://www.firme.info am vazut ca a aparut in octombrie 2014 o alta firma la exact aceeasi adresa, cu numele de top teleshop invest. Tot acolo mai era un numar de telefon – 0741102326. Acest numar a aparut la un moment dat si pe facebook la top-teleshop.
    In legatura cu returnarea produselor in termen de 10 zile – a aparut in 2014 o alta ordonanta de guvern 34 / 2014 care spune la ca perioada este de 14 zile.

    La articolul 11:
    Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
    a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă;
    b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.
    (2) Consumatorul şi-a exercitat dreptul de retragere în perioada de retragere menţionată la art. 9 alin. (2) şi la art. 10 în cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către consumator înaintea expirării perioadei respective.

    La capitolul 9 se spune:
    Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.
    (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:
    a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
    b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
    (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
    (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
    (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
    c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.

    Conform articolului 11, aliniatul 1, litera b, este suficient,din punctual de vedere al consumatorului sa trimita mail la top-teleshop in care isi exprima dorinta de retragere. Mai apoi se spune si in ce conditii se poate face returnarea produselor.

  62. Andrei says:

    Postez mesajul si fara linkuri pentru ca apare mai repede:
    Pe www punct firme punct info top-teleshop apare la aleea compozitorilor nr. 10, bloc Z21, sc. 1, et. 8, ap. 54, sector 6, cod postal 61605. Daca este cineva pagubit si e din bucuresti ar putea sa verifice adresa respectiva.
    Tot pe www punct firme punct info am vazut ca a aparut in octombrie 2014 o alta firma la exact aceeasi adresa, cu numele de top teleshop invest. Tot acolo mai era un numar de telefon – 0741102326. Acest numar a aparut la un moment dat si pe facebook la top-teleshop.
    In legatura cu returnarea produselor in termen de 10 zile – a aparut in 2014 o alta ordonanta de guvern 34 / 2014 care spune la ca perioada este de 14 zile.

    La articolul 11:
    Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
    a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă;
    b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.
    (2) Consumatorul şi-a exercitat dreptul de retragere în perioada de retragere menţionată la art. 9 alin. (2) şi la art. 10 în cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către consumator înaintea expirării perioadei respective.

    La capitolul 9 se spune:
    Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.
    (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:
    a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
    b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
    (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
    (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
    (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
    c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.

    Conform articolului 11, aliniatul 1, litera b, este suficient,din punctual de vedere al consumatorului sa trimita mail la top-teleshop in care isi exprima dorinta de retragere. Mai apoi se spune si in ce conditii se poate face returnarea produselor.

  63. Andrei says:

    Cautati pe net:
    CIOBANU IANCU DRAGOŞ
    Dosar nr. 24925/3/2012 Tribunalul BUCUREŞTI

  64. Andrei says:

    doar ce am gasit pe net si adresa:

    CIOBANU IANCU DRAGOS,
    Str. Piaţa Amzei nr. 10-22, sc. E, et. 5, ap. 27, sector 1, BUCUREŞTI

  65. vali says:

    Mulțumesc, Andrei pentru informații. Acest Ciobanu Dragos este patronul acestei firme?

  66. vali says:

    Am trimis mail la ei și, degeaba nu au răspuns. Am sa fac reclamație la OOC și la Curtea de Conturi pentru verificare evidente contabile..așa factura nu am văzut în viața mea

  67. Andrei says:

    Nu stiu exact daca este patron, dar din dosarul de la tribunal, el era prezent din partea firmei si tot el este detinatorul marcii top-teleshop la osim – am gasit tot pe net, ieri dupa ce am postat aici.
    Si din cate am vazut, una dintre sentinte impotriva lui a fost pronuntata in octombrie 2014 si tot atunci a fost infiintata si sc top-teleshop invest srl, cealalata firma cu aceeasi adresa / numar de telefon – mai mult ca sigur exista o legatura.

  68. Virgil says:

    TOP-SHOP : inselatorie pe fata. Au gresit comanda, au trimis altceva in colet, au luat marfa inapoi spunand ca o livreaza a doua zi pe cea ceruta. Au trecut 20 de zile de atunci fara vreun semn de la ei. Cand i-am sunat mi-au spus ca eu am facut retur si trebuie sa astept :)))

  69. vali says:

    Bună Andrei,
    Azi am sunat din nou la celebra firma.Mi-a răspuns o domnișoară pe numele sau Alina Velicu -sper sa fie numele real.I-am comunicat din nou dorința mea de a returna produsele și, culmea știa de el.La întrebarea mea de ce a refuzat coletul răspunsul a fost “curierul nu mi-a comunicat numele dvs și din aceasta cauza l – am refuzat”.I – am explicat ca este dreptul meu de a returna produsele,ca mă aflu în termenul legal de returnare…dar degeaba.Dupa multe discuții ,I – am comunicat decizia mea de le face reclamație la, OPC, la politie și la Direcția de Antifraudă Fiscala(asta m-a sfătuit OPC-ul ) a acceptat ca sa primească produsele cu condiția sa fie sunată în prealabil.Am sunat la DHL și am comunicat dorința domnișoarei. Am amenintat – o ca dacă mâine nu primește coletul dau drumul la reclamație. …la care ea dacă ne dați la OPC nu mai primim niciun colet….Aștept sa văd ce se întâmplă mâine și revin cu o postare

  70. Raducu says:

    Si bunica mea a luat teapa cand a comandat produsul Happy Chop. La televizor au spus ca toaca rapid alimentele, dar in realitate nu este asa. Cum s-a intamplat? Matusa mea vroia sa toace cu aceasta prostie numita Happy Chop si ce s-a intamplat? S-a stricat. Apropo de teapa, si bunica mea a incercat sa returneze cacatul (scuzati expresia) ala de Happy Chop si a patit exact cum ati patit si voi. Bunica mea i-a sunat pe aia de la Top Shop ca sa-i returneze produsul si bunica mea a asteptat zile intregi, ba chiar si luni intregi si…surpriza: nu l-au returnat. Tot de la Top Shop, bunica mea a mai comandat tigaia Dry Cooker. La TV au aratat ca cartofii prajiti in Dry Cooker ies foarte bine, dar in realitate au iesit prost. NU MAI COMANDATI DE LA TOP SHOP, SUNT NISTE TEPARI IDIOTI, PROSTI, MINCINOSI, CRETINI, TRADATORI, NESERIOSI SI ESCROCI!!! Folositi mai bine produsele obisnuite, sunt mai bune.

  71. Andrei says:

    Salut Vali,
    La ce adresa ai trimis coletul?
    E destul de ciudat ca operatoarea acestei firme sa-si spuna numele.
    Cautand pe net numele ei si TOP TELESHOP am ajuns pe acest forum:
    asistenta-juridica.eu/prot_consumatorului.php?id=Bucuresti

  72. vali says:

    Bună Andrei
    La cea care apare pe factura, mă rog dacă se poate numi factura. ..aleea compozitorilor nr 10….daca mâine nu primește returul fac reclamație și la politie

  73. Andrei says:

    Pe nota de urmarire de la firma de curierat prin care am trimis spune ca adresa este gresita. Ma rog. asta poate fi un alt mod de a spune ca pachetul a fost refuzat. Am sa mai incerc si eu, sa vad daca mai e inca in Bucuresti coletul.

  74. vali says:

    Eu am trimis cu DHL este o firma cu care lucrez și sunt serioși. ..trebuie sa ne unim forțele și sa-ti obligam sa-si respecte obligatiile

  75. vali says:

    Bună Andrei,
    Victorie. ..Am reușit sa le dau marfa retur…
    Am documentul de urmărire a transportului în care se face mențiunea livrare efectuata și cine a semnat de primire.
    Pentru toți cei care vor sa returneze marfa:notificați la adresa:contact@top-teleshop.ro intenția de a returna produsul cumparat (trebuie sa fiți în intervalul celor 14 zile ca ordonantei34/2014;trimiteți produsul cu o firma de curierat serioasa (eu am trimis cu DHL);sunați la 0753101020 și comunicați operatoare ca ați notificat firma asupra returului-deveniti ați cu OPC-ul cu Politia și cu Direcția de Antifraudă Fiscala.Rugati curierul sa sune în prealabil la 0753101020 sa spună ca are un retur și sa le comunice numele vostru. Acum aștept sa -mi returneze banii.Ca sa nu mai avem asemenea pățanii trebuie sa nu mai comandam de la ei,sa ne informam toți cunoscuții despre măgăriile acestei firme.

  76. vali says:

    Am vrut sa scriu sa amenințați cu. ..scuze am scris repede

  77. Andrei says:

    Si cu returnarea banilor cum veti proceda? Intreb asta pentru ca una este sa primeasca pachetul – e doar jumatate din problema. Cealalta problema este returnarea banilor.
    Am incercat si eu cu ei, tot asa cu OPC / politie, dar nu vor sa cedeze – insa voi mai insista, mai ales ca au precedent.
    Oricum au reclamatie deja la OPC pentru reclama mincinoasa si vor mai avea si pentru nerespectarea legii.
    Si toate caile legale sa fie inchisi.

  78. vali says:

    Voi continua cu amenințări. ..OPC,Politie,Direcția Antifraudă Fiscala, trebuie sa respecte legea….în acest moment returnandu – le marfa trebuie sa-mi returneze banii…exclus sa trimită alt produs…nu am cerut nu îl primesc. ….oricum trebuie sa fii ferm și cu lecția învățată. ….Ai reușit sa returnezi marfa?

  79. sorin mihalescul says:

    Cea mai mare inselatorie, am comandat o tigaie magica dry cooker am platit 150 ron si mi au livrat cea mai ieftina tigaie de pe piata..si nici macar nu mai raspund la telefon..asa marlani nu mai vezi!!!!

  80. codruta says:

    Buna, ma numesc Codruta si sunt o alta pacalita de firma Top-Teleshop. Vali si Andrei, vad ca si voi ati cercetat indeaproape firma ca si mine. Eu am primit teapa anul trecut de Black Friday. Am respectat toate demersurile legale. Am depus plangere la OPC Baia Mare, care a fost trimisa la Bucuresti. Ulterior am primit raspuns ca acest caz a fost inmanat politiei din sectorul 6. Am facut o plangere si la politia din Baia Mare . S-a intocmit dosar penal si s-a trimis de asemenea la Bucuresti. Niciun raspuns inca. Am rugat si firma Hurom sa depuna plangere impotriva lor. E vorba de o firma super tare de stoarcatoare de fructe si legume. Top Teleshop au pus o imagine cu un storcator Hurom si mi-au trimis unul de doi bani…gen ai platit un Audi si ai primit o Dacie. Mi-au confirmat ca si ei au depus plangere la politie. Am vazut pe net ca dosarele penele pe numele Ciobanu Iancu Dragos , nr tel 0741102326, sunt intentate de Studio Modena, cei de la TOP-SHOP, pe care-i vedem la tv si au magazine de prezentare si in malluri. Toti ceilalti consumatori inselati s-or fi dat batuti??? Adresa Str. Piaţa Amzei nr. 10-22, sc. E, et. 5, ap. 27, sector 1, BUCUREŞTI, e adresa tipului???? Il gasiti si pe facebook la adresa Cinyc Funky Style, unde se autointituleaza Director la TOP-TELESHOP.Eu am trimis coletul inapoi cu firma Cargus, prin care l-am si primit, cerand nota de transport si cu urmarirea pe net a drumului pachetului. O angajata de treaba care m-a sunat de la Cargus Bucuresti mi-a spus ca povestea firmei e veche, ca depozitul lor(firmei Cargus) e plin de produse retrimise din toata tara.Mi-a trimis un act pe care scrie colet refuzat. Eu scrisesem pe pachet, doar adresa din factuta, Aleea Compozitorilor nr 10, pe actul trimis de ea a scris adresa completa, bl Z21, sc1, ap 54.Zice ca refuzul l-a facut un angajat care merge la depozitul Cargus si duce pachetele. El sustinea ca oamenii folosesc produsele si apoi le trimit stricate inapoi. Si ea sustine ca adresa de pe Compozitorilor e un sediu social inexistent, acolo locuind o batranica. Tot ea mi-a spus ca au fost oameni din provincie la adresa respectiva sa caute firma, dar nici urma de ea.Cand am cerut si un mail oficial de la firma Cargus cu motivul nelivrarii pachetului, ei mi-au scris ca nu am notat complet numele firmei (fara sa stie de discutia mea cu angajata lor).Pachetele se primesc prin Cargus, sigur ei stiu totul despre depozitul firmei, patron etc…dar nu vor sa dea informatii. Mi-a spus ca intr-adevar f rar unele sunt aacceptate, fara sa stie pe ce criterii. Vali, sunt sigura ca tu ai un as in maneca, nu ne amagi….. Ce este directia de antifrauda fiscala? Am vazut ca acum si-au si dezactivat optiunile de comentarii atat de pe site, cat si de pe adresa lor de facebook, ca sa nu-si mai poata exprima oamenii nemultumirile. Va rog pe toti pagubitii sa respectati termenele legale de retirnare a pachetelor, sa depuneti apoi plangeri la politie, doar asa un procuror va lua cazul in serios…se considera ca un prejudiciu de 600-1000 de ron nu e foarte mare si se respinge cazul…daca sunt mai multe plangeri cazul capata importanta mai mare…las adresa mea de mail orice informatie c_koco@yahoo.com

  81. vali says:

    Bună Codruța
    Mai ești în termenul legal de returnare a produselor? cele 14 zile conform Ordonanței 34/2014?Ai trimis mail la adresa contact@top-teleshop.ro prin care sa îi notifici de intenția de retur a produselor? Dacă mai ești în termenul legal de retur te sfătuiesc sa o faci. În postarea anterioara am spus exact cum am reușit sa le dau chinezăriile înapoi. Eu când am sunat la ei la 0753101020 am cerut operatoarei sa-mi spună numele….când am văzut ca nu ne înțelegem cu vb buna am trecut la amenințări. .cu OPC, cu politie și în final cu Direcția de Antifraudă Fiscala – I – am spus ca datele de identificare fiscala ale firmei nu sunt corecte. .nu are adresa completa,nu are contul bancar….unde se duc banii pe care îi încasează de la noi?în buzunarul lor bănuiesc ….cert este ca după ce am amintit de aceasta direcție am căzut la pace cu ei și legam returnat porcăriile. Acum aștept sa-mi returneze banii….daca nu continuam

  82. codruta says:

    Multumesc pt raspuns Vali. Mie mi s-a intamplat totul anul trecut la sfarsitul lui noiembrie.Cum am desfacut coletul, cum mi-am dat seama ce teapa am primit….am sunat la nr 0753101021 si am vorbit cu cea mai oribila femeie, mi-a jignit inteligenta in cel mai nesimtit mod… concluzionand ca nu pot returna aprodusele sub nicio forma, trebuia sa ma informez mai bine inainte de acomanda ( adica eu sa-mi imaginez ca ei pun o poza cu un Audi, dar vand de fapt o Dacie 1300 model vechi). Am recitit rubrica Termeni si conditii, nicio informatie clara despre retur… Am trimis mailuri la adresa contact@top-teleshop.ro si la info@top-teleshop.ro… Informandu-i ca doresc sa returnez produsele Am fost la OPC…am respectat termenul de 10 zile pt returnare. Am dovezi cu printscreenuri pt toate mailurile trimise, am mailul cu dovada confirmarii comenzii primite de la ei. Inainte de a trimite pachetul inapoi PE BANII MEI, 50 RON, iar i-am instiintat prin mail, caci mie nu-mi mai raspundeau la telefon…Si dupa cum am scris, pachetul a fost refuzat. Doar dupa efectuarea acestui retur am putut sa fac o plangere la OPC si la Politie…adica dupa ce am respectat cu strictete pasii legali. Eu am tinut legatura ceva vreme cu mai multi pagubiti…dar treptat toti s-au dat batuti, banuiesc…si de aceea aceasta firma de escroci fura in continuare banii romanilor. Am vazut si eu ca nu au trecut niciun cont bancar, desi aveau cifra de afaceri…Acum s-a intentat un proces penal pt infractiunea de inselaciune…dar pt ca doar eu am facut asta din sute de pagubiti, e posibil ca procurorul sa-l respinga, dauna nefiind f mare( sau Doamne fereste sa fie pe o mana cu ei, ca-n Romania orice e posibil). Problema este ca un astfel de proces dureaza oricum f mult la noi la romani, asa ca cei mai multi se lasa pagubasi, sau pana la incheierea procesului firma e inchisa si hotii disparuti. Eu nu mai am ce intelegere sa mai fac cu ei…..am trecut la alt nivel. Ce ma doare cel mai tare e justitia romana nu face nimic….pentru romanul de rand 500-1000Ron sunt bani multi….si adunati de la sutele, miile de inselati…se face o suma imensa… Eu vreau sa-mi recuperez pierderea ca orice om, dar in acelasi timp vreau ca acesti sarlatani sa inceteze cu hotia asta, sa fie pedepsiti de lege si sa nu mai suga din buzunarele bietilor romani….caci in continuare sunt inselati oameni….Sunt curioasa daca va primiti banii inapoi…Inseamna ca sunteti un norocos. Vreau sa mai cercetez ce-i cu directia sta de Antifrauda –Fiscala, sa depun si acolo o plangere..

  83. Andrei says:

    Salut Codruta,
    si eu am depus plangere la OPC Bucuresti, de unde a fost trimisa la OPC Ilfov, si apoi la Politia sectorului 6. OPC Ilfov a spus ca toate reclamatiile impotriva TOP-TELESHOP merg direct la Politie, pentru ca se stie ca sunt o firma fantoma. Sigur sunt mult mai multi cei ce au depus reclamatii. Tinem legatura.

  84. Relu says:

    Sectiunea de comentarii nu s-a scos de la toate produsele de pe site-ul TOP-TELESHOP, iar pareri/comentarii se pot pune si in tabul CUM CUMPAR de pe site-ul lor; se sterg periodic comentariile negative, dar eu updatez mereu cu atentionari pentru ca oamenii sa stie ce fel de produse si servicii ofera aceasta firma. Oamenii trebuie sa nu mai puna comenzi, iar institutiile statului sa-si faca datoria.

    Site-uri fantoma din aceeasi categorie, nici o adresa de contact, nici o firma, numai cate un numar de telefon, site-uri identice, raspunde aceeasi operatoare: teleshopping-tv (PUNCT) com si teleshop-online (PUNCT) net

  85. Izvoranu Marcel.-Marian says:

    Buna ziua!
    Am comandat la firma Top-Teleshop produsul Slow Juicer Vitamax aflat la oferta la pretul de 599 RON.La venirea prin curierat Urgent Cargus mi-a fost înmânat coletul ambalat în hartie alba care nu lăsa să se vadă ambalajul original aşa că nu puteam decât să-l accept pe NV sau să-l trimit retur deoarece transportul era gratuit conform ofertei.Când am desfacut coletul am constatat că era un alt produs respectiv Vichtronic Slow Juicer. Dorind să contactez firma Top Teleshop pentru a lămuri problema nimeni nu mi-a răspuns două zile şi într-un tarziu când a raspuns o doamnă ce s-a recomandat Alina Velicu m-a informat că trebuie sa astept ca cineva de la Departamentul Relatii clienti sa ma contacteze si sa-mi spuna cum se va proceda pentru solutionarea reclamatiei.
    Astăzi 09.02.2015 cand am sunat din nou aceeasi doamnă mi-a spus că nu se poate sa returnez produsul până ce nu voi fi contactat de cineva de la celalalt departament.
    Urmatorul pas este sa sesizez OPC-ul , Politia și Direcția de Antifraudă Fiscala.
    Pot sa transmit si scan după factura emisa de Top Teleshop cat si chitanta remisa de curier precum si imaginea cu coletul care nu este obiectul facturii.
    Cu stima,
    Marcel Izvoranu

  86. adriana says:

    buna seara, astazi am primit si eu minunata comanfa un Power Juicer si o tigaie Dry cooker, in valoare toatala de 600 de lei… bineinteles ca sunt niste fakeuri ordinare, nu stiu cum de nu am fost mai atenta cand am comandat produsele sa fi verificat pe acest forum seriozitatea acestui site top-teleshop… maine voi face si eu sesizare cu vedere la aceasta societate care da teapa dupa teapa, eu una lucrez chiar la antifrauda sper sa reusesc sa fac ceva , am sa va tin la curent

  87. codruta says:

    Buna!
    Si eu am patit-o la fel cu acelasi storcator….
    Dupa ce petitia mea a ajuns la Pol sectorului 6, Bucuresti, acum am primit de acolo o recomandata din care sunt instiintata ca plangerea mi-a fost trimisa catre SERVICIUL DE INVESTIGARE A CRIMINALITATII ECONOMICEdin cadrul aceluiasi sector, 6…au trecut deja doua luni jumate…
    Pe acest forum de discutii pagubitii au plasat foarte multe date de identificare a vinovatilor,trebuie sa mergem cat mai multi pana in panzele albe. Eu cred ca e nevoie doar de putina bunavointa din partea autoritatilor pt a face dreptate.

  88. Dan Enciu says:

    99% din discutii sunt despre TOP SHOP sau TOP TELESHOP. Eu vreau sa cumpar un produs de la MEDIASHOP. Acestia or fi seriosi?
    Si poate ar mai fi ceva ce as vrea sa clarific.
    Produsele prezentate la televizor sunt proaste sau firmele respective profita si vand fake-uri in loc de cele originale?

  89. Mary says:

    Buna,

    Si eu am patit-o la fel cu acelasi storcator….
    Petitia mea a fost redirectionata de OPC catre SERVICIUL DE INVESTIGARE A CRIMINALITATII ECONOMICE din cadrul sectorului 6. Am facut returul prin Cargus, si a fost refuzata initial pe motiv mutat de la adresa(Aleea Compozitorilor), a redirectionat-o Cargus la o adresa din Calea Rahovei pe care o aveau ei, au respis pe motiv “Refuza plata”, am insistat sa o livreze iar pe Aleea Compozitorilor si au respins pe motiv”Expediere nesolicitata”.(de parca ei trebuie sa solicite returul…).
    Incerc sa-mi recuperez coletul si sa-l retrimit prin DHL, sper sa-l primeasca de data asta, mai am 5 zile la dispozitie, sa nu depasesc cele 14(desi am dovada ca eu am facut retur prin Cargus). Am discutat cu aceeasi dra la Top Teleshop care mi-a comunicat sa nu mai sun degeaba ca imi pierd timpul si nu rezolv nimic, ca seful ei are numarul meu dar ca nu are un raspuns pentru mine(i-am anuntat la tel si pe mail zilnic incepand cu ziua in care au livrat coletul).
    Sper totusi sa ne ia in seama SERVICIUL DE INVESTIGARE A CRIMINALITATII ECONOMICE si sa faca ceva in acest sens.

    Stiu ca in primul rand e vina noastra ca nu ne-am interesat mai bine despre aceasta firma inainte de a face comanda, dar totusi este bataie de joc la adresa noastra si trebuie sa se poata face ceva.

    Vali, ti-ai recuperat banii?

  90. Stoica Francisc says:

    am comandat 2 aparate pest repeller le-am primit la 2 zile dupa comanda ok pana aici dar unul nu functioneaza i-am contactat la tel la inceput au raspuns si m-au aburit ca mi-l schimba am fost de buna credinta dar cand dupa o saptamana n-am primit nici o veste i-am sunat iar i-am contactat cam la 2-3 zile ei cu aburelile de rigoare acum de vre-o 2 zile nu mai raspund la tel ca sa nu mai spun ca pe factura scrie livrare gratuita si la primire te pune sa platesti transportul .In concluzie: FRATILOR OCOLITI CAT PUTETI ACEASTA “FIRMA”!

    • raluca says:

      cine te-a pus sa dai comanda? tb sa te duci in magazin ca iti face proba si e mai simplu cu legile acolo! OAMENI BUNI DUCETI-VA IN MAGAZINE CA SA VEDETI SI SA PROBATI

  91. marius says:

    Cei mai mari tzepari sunt cei cu Abexine gelul minune facut in cada la Otopeni ilfov. Ei spun ca este din Olanda dar teapa. Nu are nici o legatura cu produsul vandut pe amazon.com la cat sant de nesimtiti nimeni nu se sesizeaza ca e un produs care pe piata costa doi lei si venin de albine este doar in cazul in care s-a sinucis vreo albina in hala din otopeni unde fac produse contrafacute.

  92. marius says:

    Poate opc va lua masuri si opresc campaniile mincinoase.

  93. codruta says:

    In sfarsit au ajuns dupa gratii!! L-am vazut la Stirile Pro Tv cu catusele pe maini pe directorul executiv de la Top-Teleshop, acela care se lauda pe facebook cu distractii prin BAMBOO…pe banii furati din buzunarele bietilor romani de rand, prin inselaciune..Slava .Domnului ca s-a facut dreptate!!

  94. Farkas Atena says:

    Si eu am luat teapa Am comandat galeata mop rotativ spin go si sm orimit cea mai ieftina galeata

  95. Dan says:

    Buna ziua ! eu mi-am luat teapa comandand o masina portabila de cusut tip Handy Stitch , iar ei mi-au trimis o masina de cusut tip Sew Wizz si un fier de calcat ! aceeasi top-teleshop !

  96. Multumit says:

    Am cumpărat nutri bullet și e foarte bun. Tot la TV am văzut reclama dat am vorbit cu cineva care îl cumpărase anterior și zicea ca e bun.

  97. Ovidiu says:

    Si eu am facut comenzi la topshop, si pot spune ca dupa aproape un an sunt suficient de multumit de aceasta firma – mai ales de produsele dormeo, dar si de tigaile delimano stone effect, aparute mai recent. La ultima comanda, facuta chiar azi, am primit si eu cadoiu acel voucher de excursie.Mi-au zis ca eu aleg destinatia si ca valoreaza 400 euro, fiind pt doua persoane. Urmeaza sa fac verificari, pentru a ma asigura ca nu mai costa nimic in plus, si revin cu detalii.
    Inteleg ca exista si clienti nemultumiti, dar trebuie sa mentionez ca orice produs se foloseste conform unor reguli – autorul articolului scrie mai mult din auzite de pe la vecini, care spun ca au facut totul cala carte, dar eu unul ma bazez pe propria experienta, nu pe plangerile altora, pt ca in Romania nu exista nimic, oricat de bun ar fi, de care cineva sa nu se planga, si nu sunt putini. Si totusi, aceste produse nu fac minuni, doar ca sunt de o calitate pe care nu prea o gasesti oriunde, la preturi rezonabile.Ma refer la top shop, nu ii stiu pe ceilati. Orice se strica daca nu este folosit corect, inclusiv aceste produse, nu uitati asta. Daca totusi aflu ca sunt lucruri in neregula cu ei, voi reveni cu detalii. Nu ii apar, dar cred ca se exagereaza cu nemultumirile. Si daca excursia e o pacaleala, pe mine ma pierd de client definitiv, o sa le spun asta cand ii sun, cat de curand.

  98. Ovidiu says:

    Cum ori si sa gasesca cei de la top shop “fraieri cu bani putini si mult timp liber”, nu imi dau seama, dar sunt chiar buni daca le merge 🙂 O mica precizare: vad ca marea majoritate a nemultumitilor nu fac referire efectiv la ce defecte ar avea acele produse, ci la cat sunt ei de indignati si ce plangeri au facut…ok, or stie ei mai bine, acum avem forumul “pagubitilor” aici, numai ca un pretins client nemultumit ne spune ca ar fi luat teapa de “black” friday la top teleshop….ghinion, aceasta firma nu are niciun black friday, ci isi ofera reducerile in special prin card 5 si alte reduceri “la liber”, fara niciun black friday – altfel, banuiesc ca as fi primit un telefon de la ei in ziua cu pricina. Nu vreau sa insinuez nimic, dar referiti-va dragilor la ce anume v-a nemultumit mai exact, nu doar “nu am fost multumit”, “s-a stricat”, “sunt facaturi”, “ii dau in judecata”, “nu mi-au dat banii inapoi” etc. Sau or fi excroci cei care nu se lasa excrocati de clienti mai turmentati? Daca ar face atatea probleme, in mod sigur si-ar pierde treptat clientela, ceea ce ar insemna un faliment asigurat. Poate unii aveti dreptate, dar fiti mai la obiect, incercati macar. Si sa fim seriosi, daca nu le mai dai 200 de euro “ca sa vezi orasele” te tin inchis in hotel? Uau, se adauga si sechestare de persoane la atatea acuzatii, e nasol, sa vina dna-ul ! 🙂

  99. Ovidiu says:

    Scuze pentru erorile ortografice, dar eram prea distrat de valul indignatilor, no offense ….dar multe acuzatii nu prea se potrivesc, cum am aratat in comentariul de mai sus.

  100. gabriela says:

    mare teapa am luat,,pacat ca nu am citit mai devreme aceste comentarii,,tot asa nu raspunde nimeni la tel,,d Flori ,,,are tel setat pe casuta vocala,,,e o rusine ca nu se aplica nici o lege pentru acesti ecscroci

  101. Mos Ion says:

    Ca sa comparati unde este marea tzeapa pe care o luati de la shopul prin televizor comparati ce vedeti in aceste doua linkuri:

    http://www.mediashoptv.ro/produs/vizclear-hd-1%2B1/496/1

    si

    http://www.ymart.ro/cumpara/parasolar-auto-zi-noapte-cu-dubla-functie-visor-hd-4637

    Diferenta de pret este uriasa

  102. Paun Ionel says:

    Am cumparat doua aparate FITMIX .O investitie de 600 de lei.O porcarie de aparat. Folosit de citeva ori comform instructiunilor, aparatele s-au stricat instantaneu,acelasi defect la ambele aparate .S-a desprins motorul din suport. Nu cumparati asa ceva .Un jaf de aparat .Oricare alt aparat asemanator de pe piata este mai bun decit FITMIX-ul

  103. Ilias Dutescu says:

    Sunt un adversar de temut al reclamelor desantate la TV de orice tip. Si iata, caci chiar eu m-am pacalit. Luand de la MEDIASHOP mopul in cauza mi-am dat seama ca una aratati la TV si alta vindeti. pentru ca si clatirea sa se faca cu apasare pe pedala, mai trabuie sa mai dau inca 30 lei in plus pentru ca la TV prezentati galeata de 199 lei ca fiind cea de 168 lei !
    DAR STATI ! Aceasta nu e totul ! Rotirea pe langa perete este INEXISTENTA !
    uitandu-ma atent la TV, vad ca folositi un truc !! Nu aratati de fapt intreaga pozitie in maini a mopului, fapt care imi indica clar ca este “ajutat” pentru invartire la partea superioara de o bormasina cu acumulatori bine ascunsa privirii . REGRET ca m-am lasat pacalit. In plus pe langa cele de mai sus veti primi si un transport majorat pentru Bucuresti: de numai 22,5 lei cand majoritatea firmelor percep 15 lei sau deloc la o asemenea valoare.
    Asta e !!
    Prostul tot prost ramane. Sunt atatea alte oferte de mopuri rotative pana in 100 lei si eu m-am prostituat servindu-ma de Dvs !!
    In plus ele au consumabilele capetele rotative mult mai ieftine (10 lei)
    Dar asta e, geaba am Internet …….

    Textul de mai sus l-am postat pe siteul Dvs dar sunt convins ca nu il veti publica.Asa ca o spun dintr-un inceput:Imi rezerv dreptul de a-mi spune parerea pe siteurile de socializare, pe forumuri ori prin viu grai prietenilor
    I.D.

  104. dulca dan says:

    Din pacate nu am citit comentariile anterioare inainte de a cumpara de la Studio Moderna Srl o pereche de pantofi de inalta calitate fitness black 2.0 Walkmaxx pret 199 de lei,in mai putin de 40 de zile talpa este roasa si gaurita iar captuseala interioara din dreptul calcaiului a disparut si acum este o gaura,influentat de reclama mincinoasa cu privire la calitate am parcurs pe jos zilnic 5 km si nu am pastrat pantofii in vitrina.Am scris acest comentariu si pe adresa Walkmaxx.ro dar nu a aparut nimic,mai mult mi-a fost blocat accesul la comentariu pentru reclama lor pe YouTube.

  105. kateki says:

    Am cumparat de la ei. Am comandat un produs si au trimis cu totul altceva. Un produs contrafacut, nicidecum original cum se lauda pe site. Mi-au trimis o chinezarie ieftina copie necioplita a produsului original. In plus, pe langa faptul ca nu era ceea ce am comandat, produsul era desigilat , prezenta urme de folosinta iar ambalajul deteriorat.
    Nu recomand.

  106. kateki says:

    precizez ca am cumparat de la teleshoponline.ro

  107. Teia says:

    Nu inteleg de ce trebuie sa faceti comenzi pe “nevazute”? Degeaba vi se prezinta la TV produsul daca nu-l vedeti cu ochii vostri si nu vi se face o proba pe loc !!! Eu cumpar numai din magazin; am cumparat un blender TEFAL, are deja 2 ani si functioneaza perfect: fructe, gheata, etc. E o mare aberatie afirmatia celor de la Fitmix ca, vezi Doamne, s-ar strica taietoarele sau cutitele daca adaugi cuburi de gheata. Aiurea ! Este o mare TEAPA. Eu am cumparat un aparat cu 149 lei, nu cu 299 lei. Face tot atatea lucruri pe care le face Fitmix.

  108. Monica says:

    Site-ul Top teleshop este inchis am vazut acum.cred ca sunt dati in judecata de prea multi oameni.

  109. gianina says:

    A, cumparat pe 4 febr de la aceasta celebra firma Teleshoping un aparat de sarmale Dormer (conform comenzii initiale) si un filtru cafea de 2 pers. (care ar fi trebuit sa aiba suplimentar un inel de silicon). Am primit filtrul de cafea fara nici un inel iar aparatul de sarmale este cu totul alta firma (Grunberg), cu totul rudimentar, continand o carpa ordinara si rupt la capete. Mentionez ca am sunat la cele 3 nr de pe site (operatoarele mi-au spus ca ele se ocupa doar de preluat comenzi si nu de returnari) si ca nu stiu culmea! nr de tel de la depozit/retururi. M-au indrumat sa scriu la adresa de e-mail existenta de pe factura. De 10 zile ma tot amagesc ca voi primi un alt aparat chipurile CADOU prin Posta Romana. Le-am cerut un nr de factura, data expedierii…o scalda cu raspunsuri gen DA, L-AM EXPEDIAT SAU AM VERIFICAT LA POSTA E GATA DE LIVRARE si eu nu am primit nimic. Maine este a 14 zi, mentionez ca de la bun inceput am solicitat returul si banii insa au ignorat cerinta mea si vreau sa le trimit aparatul lor rudimentar de sarmale, rupt inapoi. Am scris si la OPC Bucuresti….poate fac dreptate….SFAT! FERITI-VA DE ACESTI MIZERABILI!

  110. alina ungureanu says:

    Buna ziua,

    Sunt foarte dezamagita de toate cele 3 produse comandate. Chinezarii vandute la suprapret;
    Atentie, http://www.teleshopping-tv.ro/ (de cacao) nu este acelasi http://www.teleshopping-tv.com/
    Voi incerca sa conving cat mai multa lume, ca prin asocierea cu produsele de calitate vandute la TV, va faceti reclama penibila la chinezarii nefunctionale, de cea mai proasta calitate.
    A fost teapa mea. Returnarea lor si asteptarea banilor presupune multa rabdare sau multi nervi. Am renuntat din start.
    Nu suma platita ma enerveaza ci faptul ca nici un produs nu este de folosit.
    Acel gymform cu baterii incluse, nu merge, sau merge cand vrea el, nu pt 15 min ci max. 1 minut, acel corset invizibil este de fapt o carpa cu multe cusaturi si material abject; acea centura cu 5 fermoare e masura foarte mare. Normal este pe dimensiuni centura respectiva, nu standard, in plus neoprenul, daca o fi neopren, miroase groaznic. Am si alte produse calitative din neopren, deci pot compara.
    Deci si sumele nejustificate si asocierea cu realele produse de la Teleshop ,nepermise din punctul meu de vedere, ar trebui sa va scoata definitiv de pe piata.

    O consumatoare dezgustata.

  111. vasile ionita says:

    Faceti cu totii comenzi cu plsta la livrare si apoi refuzati

  112. Tusa Claudia says:

    Ce face OPC si CNA in complicitate cu posturile TV.
    Sa se termine odata cu reclamele mincinoase.
    Fiecare produs ar trebui verificat de o comisie si aprobat pentru difuzare de reclama.

  113. Clod says:

    Feriti-va de a comanda produse la teleshop-online.net, nu dau factura, nu dau chitanta, produsele nu sunt originale, sunt contrafacute. Cu toate ca am sunat si am cerut informatii despre produs, am fost mintit. Site-ul lor este dubios, nu prezinta adresa furnizorului decat un singur nr de telefon, nu exista feedbackul clientilor.

  114. Maria says:

    Sunt niste hoți cu toții .te mint în fața fără nici o rușine…atât cei din call center dar și angajații din magazine Rușine

  115. TEUSDEA LUCIA says:

    Feriti-va de-a comanda produse de la Teleshop-online.ro,teapa originala am facut comanda un trafalet paint runner original la pret de 129 la reducere..cand am desfacut cutia surpriza era paint runner naspa care il au la oferta de 69 de lei.Am sunat nu imi raspunde nimeni.TEAPA PE FATA!AM SA FAC COMANDA IN VALOARE MARE LA ALTA ADRESA SA MA RAZBUN BINEINTELES,CU ALT NR DE TEL,DAR DACA FAC RETUR SUNT SIGURA NU O SA PRIMESC BANI .ALCEVA NU ESTE DE FACUT! ATENTIE LA TEPARI!!!!

  116. MISA says:

    NU MAI COMANDATI DE PE http://WWW.MEDIASHOPTV.RO. NU STATI LA DISCUTIE CU EI. SUNT NISTE MINCINOSI. SPUN CA TRIMIT NUTRIBULLET 900W SI TRIMIT MR.MAGIC DE 400W. SUNT NISTE CHINEZERII. NU VA LASATI PACALITI!

  117. Andreea says:

    Buna ziua! Va rog sa fiti atenti cand primiti diverse oferte de la Top Shop. Sunt niste mincinosi. Am primit un sms in care imi spuneau ca am castigat o reducere de 60% la niste pilote. Oferta suna asa: 2 pilote Siena 4 anotimpuri duble 200X200 cm la pretul de 188 lei. Cand m-au sunat acelasi lucru mi l-au zis si la telefon. Cand am primit coletul acasa era o singura pilota 4 anotimpuri (este formata din 2 pilote pentru ca de aia se numeste 4 anotimpuri). Le-am dat e-mail sa ii intreb si mi-au zis ca nu am citit bine oferta ca era vorba de o singura pilota care are 2 bucati. Dar in sms scria clar 2 pilote 4 anotimpuri. Au refuzat cu tupeu sa-mi trimita pe e-mail oferta deoarece eu nu mai aveam sms-ul.

  118. Raluca says:

    Si eu am luat teapa acum un an cu un paint runner de la teleshop.com. Am dat 1 milion pe un stift de 10 lei care se gasea in piata la taraba. Nu mai comand pe net de atunci. Ma duc la magazin si platesc intotdeauna cash asffel de produse.

  119. Mazuru Oana says:

    NU cumparati produse de la teleshoponline.ro, sunt falsuri ordinare, nefunctionale care costa o groaza de bani. Eu voi incerca sa returnez produsele astazi la un magazin partener al lor(asa spun ei) insa nu am siguranta ca voi primi vreun ban inapoi! Am cumparat un produs STAR SHOWER care este o chinezarie de cea mai proasta calitate! Mai mult, nici macar nu functioneaza!!!

  120. Sophia says:

    Eu am cumparat de la Top Shop tavi de cozonac Delimano ; tava folosita s-a jupuit de la prima utilizare. Nu mi-au schimbat-o, nu mi-au inregistrat reclamatia referitoare la produs si nici condica de reclamatii pentru a sesiza atitudinea lor in bataie de joc nu au avut! Tava ar fi trebuit sa aiba garantie de 2 ani si totusi ei acorda o garantie de 30 de zile doar. Ne iau drept prosti sau cum???

  121. Preda Vlad says:

    NU cumparati produse topshop de la magazinele situate în mall-uri pentru ca nu oferă reducerile afișate pe site și nici nu mai poți returna produsele!

  122. claudia says:

    In veci acel produs Sauna Belt, te va slabi!!! Doar reclama…

  123. Dana kelemen says:

    Buna ziua. Am cumparat un blender dar nu si face deloc treaba. Am pasat linte si naut pt supa crema iar unele boabe au ramas intregi
    Am cumparat produsul dintr -un magazin top shop din mall. L-am dus inapoi sperand sa -mi recuperez banii. Nu au fost de acord pt ca politica magazinului nu prevede returnare . Am citit multe pagini pe intrnet dar nicaieri legea nu ii da castig de cauza cumparatorului. Ce e de facut?

  124. mihai says:

    am cautat pentru mama mea celebrul gel cu venin de albine Abexine. ce sa vezi… este cu produsele stupului, nicidecum cu venin de albina.probabil ceva parafina-ceara de albine ca sa justifice reclama.in concluzie o teapa de 200 de lei pentru un amarat de pensionar. am verificat poate pe amazon gasesc produsul original. cu totul alt produs, alte gramaje… cat de ordinar poti sa fii sa pacalesti oameni in varsta cu produse contrafacute???? unde se poate face plangere, as vrea sa verific acest produs, sa i se faca un test de conformitate?

  125. Iuli says:

    Cine va pune să cumpărați mai fraților de la teleshoping fie că se numește tip shop sau mediashop etc.etc.sunt firme ce vand produse de 10 ori mai scumpe decât în alte magazine sau pe net,nu discut aici calitatea obiectelor vândute doar prețul este foarte foarte umflat.

  126. Marian says:

    E incredibil ce magari pot fi astia cu teleshoping-ul lor… acum ceva vreme a luat sotia de la pta Amzei o perie de aspirator cica turbo mama-mama, O PORCARIE DE ZILE MARI si a mai costat si 100 si ceva de lei si nici nu a reusit s-o returneze sau s-o schimbe pe alt produs, tot porcarie probabil.
    Spre deosebire astia, exista altii care au mai invatat sa faca comert si se pricep sa vorbeasca cu oamenii precum niste oameni si nu precum robotii… cautam un reportofon digital profesional si am dat intamplator de siteul reportofon.ro unde am gasit intelegere si am putut discuta ca de la egal la egal si am primit si un discount rezonabil, pe linga transportul gratuit.
    Asa ca se poate oameni buni, aveti mare grija CU JEGOSII DE LA TELESHOP!

  127. Madalina says:

    Eu mi-am luat teapa cu cei de la MediashopTV. Mi-au trimis niste tigai ciobite in 23 februarie si nici pana azi nu mi-am recuperat banii. V-am trimis un mail pe adresa de contact. Tare mi-ar placea sa nu se mai pacaleasca si altii.

  128. Mihaela says:

    Si eu confirm ca Top-Shop.ro este o mare TZEAPA si o bataie de joc MAXIMA la adresa cumparatorilor!!!! NU exista asistenta telefonica reala si nici posibilitatea de inregistrare a reclamatiilor! La numarul de telefon afisat pe site nu sta nimeni de vorba cu tine, esti rugat sa inchizi si ti se promite ca vei fi sunat de o persoana care sa te ajute sa-ti rezolvi problema. TZEAPA!!!! Esti sunat de o operatoare de vanzari prin telefon care recunoaste senina ca ea nu stie sa faca decat vanzari prin telefon si iti promite la randul ei ca vei fi sunat de alta persoana….Si uite asa….te aburesc ca sa-ti treaca cheful sa mai faci vre-o reclamatie….

  129. METEOR says:

    FUGITI DE TOP SHOP ca scaraotchi de tamaie!!!pana de o vreme aduceau produse cat de cat calitative dar de cca.1 an AU INCEPUT SA ADUCA FALSURI LA ….FALSURI!!!!MAJOARITATEA PRODUSELOR DE TOP SHOP ACUM SUNT DE O CALITATE EXECRABILA SI NU MERITA NICI 5% SIN PRETUL CERUT!!!NU VA MAI LASATI PACALIRI DE TOP SHOP!!!!!!

Adaugă comentariul tău:

Mesaj:

Promovează dreptatea!