Angela Gheorghiu, favorita caselor de pariuri pentru premiul Birgit Nilsson

foto: culturevulture.net

Soprana Angela Gheorghiu este favorită la câștigarea premiului The Birgit Nilsson Prize, distincție în valoare de un milion de dolari, acordată o dată la trei ani unei cântărețe de operă sau unui dirijor. Valoarea premiului este cea mai mare din istoria muzicii clasice. Juriul, format din membrii boardului fundației Birgit Nilsson, va decide, în octombrie, câștigătorul pe baza recomandărilor unei instanţe internaționale.

Primul care a câștigat această distincție a fost Placido Domingo, în 2009. Anul acesta, pentru cea de-a doua ediție, se preconizează că românca Angela Gheorghiu va fi câștigătoarea, dacă ar fi să ne luăm după cota de 4 pe care aceasta o are la casele de pariuri. Este urmată de Stockholm RoyalCourt Orchestra, dar şi de rusoaica Anna Netrebko.

Iată şi o mostră a talentului frumoasei soprane născută în Moldova, la Adjud.

Maria Dumitran

12 Comentarii la “Angela Gheorghiu, favorita caselor de pariuri pentru premiul Birgit Nilsson”

  1. adelina says:

    Ce tareeee!Bafta, Angela! Macar avem si noi cu ce sa ne mandrim in strainatate.

  2. sorin says:

    Super smechera femeia! Canta la Covent Garden, d-aia e asa faimoasa ca daca ramanea in Romania nu o baga nimeni in seama. Go, Angela! Ia premiul!

  3. vio says:

    Si cand aflam daca a castigat?

  4. lune says:

    Ce e frumos e frumos ….cu premiu sau fara….pacat ca noi traim in cacat.

  5. Gheorghe says:

    Sa dea Dumnezeu ca premiul sa ajunga la d-na Angela Gheorghiu iubita noastra artista.

  6. joe says:

    Io sunt cam invidios de felul meu, dar fata de d-na Angela Gherorghiu jur ca nu as avea nici un pic de invidie nici daca ar castiga 100 de milioane de coco.

  7. Noelia says:

    Angela Gheorghiu este un om exceptzional, o artista adevarata si o romanca cu suflet mare. Merita intreaga noastra admiratzie.

  8. Yahu says:

    Ar fi cool sa luam un milion de dolari, ca vreau de mult timp o masina de teren si niste echipamente pentru jocuri video. Go Angy!

  9. alexandra says:

    Tinem pumnii dnei Gheorghiu la concurs. O adevarata artista, VIP, vedeta, cum vreti sa-i spuneti. nu panarame de daniela crudu si bianca lu bote care castiga premiul de 10 ori mai mic ca acesta sa fac tot felul de obscenitati cu manelistul leo.

  10. E favorita si la casele de pariuri pentru a castiga prmeiul si cred ca ar fi o onoare pentru noi romani sa avem o compatriota castigatoare a editiei a doua dupa ce Placedo Domingo a castigat prima editie.

    Cota ei la casele de pariuri se invarte intre 4.00 si 7.00 si cred ca am putea profita de aceasta cota tinand cont ca specialisti o apreciaza pe Angela

  11. zeus says:

    Foarte tare! Uite ca avem si noi cu ce ne mandri in strainatate. Bafta!

  12. Una dintre cele mai importante forme de manifestare a copilului este jocul.
    In mod obisnuit o asemenea activitate este izvorâta din nevoia de actiune, de miscare a copilului-o modalitate de a-si consuma energia- sau de a se distra, un mod placut, de a utiliza timpul liber,si nu numai.
    Jocul reprezinta un ansamblu de actiuni si operatiuni care urmaresc obiective de pregatire intelectuala, tehnica, morala, fizica a copilului.
    Incorporat în activitatea didactica, elementul de joc imprima acesteia un caracter mai viu si mai atragator, aduce varietate si o stare de buna dispozitie functionala, de veselie si bucurie,de destindere, ceea ce previne aparitia monotoniei si a plictiselii, a oboselii.
    Jocul didactic este un tip specific de activitate prin care învatatorul consolideaza , precizeaza si chiar verifica cunostintele elevilor, le imbogateste sfera lor de cunostinte, pune în valoare si le antreneaza capacitatile creatoare ale acestora
    Atunci când jocul este utilizat în procesul de învatamânt,el dobândeste functii psihopedagogice semnificative,asigurând participarea activa a elevului lectii,sporind interesul de cunoastere fata de continutul lectiei.
    O data cu împlinirea vârstei de 6ani , în viata copilului începe procesul de integrare în viata scolara, ca o necesitate obiectiva determinata de cerintele instruirii si dezvoltarii sale multilaterale.De la aceasta vârsta, o buna parte din jocuri pentru copii timp este rezervata scolii, activitatii de învatare,care devine o preocupare majora.In programul zilnic al elevului intervin schimbari impuse de ponderea pe care o are acum scoala, schimbari care nu diminueaza însa dorinta lui de joc, jocul ramânâd o problema majora în prioada copilariei.
    Stim ca jocul didactic reprezinta o metoda de învatamânt în care predomina actiunea didactica simulata.Aceasta actiune valorifica la nivelul instructiei finalitatile adaptive de tip recreativ proprii activitatii umane, în general ,în anumite momente ale evolutiei sale ontogenice, în mod special.
    Psihologia jocului evidentiaza importanta activarii acestei metode mai ales în învatamântul prescolar si primar.Analiza sa permite cadrului didactic valorificarea principalelor cinci directii de dezvoltare,orientate astfel :
    ,, -de la grupurile mici spre grupurile tot mai numeroase ;
    -de la grupurile instabile spre grupurile tot mai stabile ;
    -de la jocurile fara subiect spre cele cu subiect ;
    -de la sirul de episoade nelegate între ele spre jocul cu subiect si cu desfasurare sistematica ;
    -de la reflectarea vietii personale si a ambiantei apropiate,la reflectarea evenimentelor vietii sociale”(Elkonin).
    Aceasta metoda dinamizeaza actiunea didactica prin intermediul motivatiilor ludice care sunt subordonate scopului activitatii de predare-evaluare într-o perspectiva pronuntat formativa. Modalitatile de realizare angajeaza urmatoarele criterii pedagogice de clasificare a jocurilor didactice.
    -dupa obiectivele prioritare: jocuri senzoriale (auditive, vizuale,motorii, tactile ), jocuri de observare, jocuri de dezvoltare a limbajului,jocuri de stimulare a cunoasterii interactive ;
    -dupa continutul instruirii : jocuri matematice, jocuri muzicale,jocuri sportive, jocuri literare/ lingvistice ;
    -dupa forma de exprimare : jocuri simbolice, jocuri de orientare, jocuri de sensibilizare, jocuri conceptuale, jocuri-ghicitori,jocuri de cuvinte încrucisate ;
    -dupa resursele folosite :jocuri materiale, jocuri orale, jocuri pe baza de întrebari,jocuri pe baza de fise individuale, jocuri pe calculator ;
    -dupa regulile instituite : jocuri cu reguli transmise prin traditie,jocuri cu reguli inventate,jocuri spontane,jocuri protocolare ;
    -dupa competentele psihologice stimulate : jocuri de miscare, jocuri de observatie, jocuri de imaginatie,jocuri de atentie, jocuri de memorie, jocuri de gândire, jocuri de limbaj, jocuri de creatie.
    Prin joc,elevii pot ajunge la descoperiri de adevaruri, îsi pot antrena capacitatea lor de a actiona creativ, pentru cs strategiile jocului sunt în fond strategii euristice, în care se manifesta istetimea, spontaneitatea,inventivitatea, initiativa, rabdarea, îndrazneala,etc.
    Jocurile copiilor devin metoda de instruire în cazul în care ele capata o organizare si se succed în ordinea implicata de logica cunoasterii si a învataturii.
    In acest caz, intentia principala a jocului nu este divertismentul, rezultat din încercarea puterilor, ci învatatura care pregateste copilul pentru munca si viata. Pentru a atinge aceste scopuri, jocul didactic trebuie sa fie instructiv, sa le consolideze cunostintele.

Adaugă comentariul tău:

Mesaj:

Promovează dreptatea!